آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکونی کارکنان آتش نشانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکونی کارکنان این سازمان با دستور شهردار تهران خبرداد.
به گزارش تاسیسات نیوز،  قدرت‌الله محمدی در عملیات اجرایی پروژه مسکونی آتش نشانی تهران که همزمان با پروژه ۲۰۰ هزار واحدی مسکن در شهر تهران با دستور شهردار پایتخت و با حضور مخبر سرپرست ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزرای دولت به شکل ویدیو کنفرانس برگزار شد. گفت: دغدغه مسکن آتش نشانان بسیار مهم است و اگر این مساله حل شود، بسیاری از مشکلات آنان حل می‌شود. متاسفانه گاهی آتش‌نشانان ما حتی نصف و یک سوم حقوق خود را بابت اجاره خانه پرداخت می‌کنند.
وی ادامه داد:‌امیدوارم که با پیگیری‌ها و تلاش هایی که طی چند ماه گذشته انجام شده است، آتش نشانان پایتخت به زودی صاحب واحد مسکونی شوند. ما پیگیر این موضوع هستیم. امروز هم عملیات پروژه مسکونی کارکنان سازمان آتش نشانی تهران بزرگ در زمینی به مساحت حدودا ۴۰ هکتار کلید خورد و تلاش خواهیم کرد تا در کمترین زمان ممکن این منازل تکمیل شده و در اختیار آتش‌نشانان عزیز قرار بگیرد.
مراسم کلنگ زنی ساخت این مجتمع مسکونی در محله تهرانسر، توسط خانواده آتش‌نشان شهید قریب رضا دارابی و تعدادی از کارکنان دارای فرزند دوقلو انجام شد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;