آشنایی با نیروگاههای بازیافت تلفات حرارتی

به گزارش تاسیسات نیوز، سانا با همکاری سابا کارگاه آموزشی آشنایی با نیروگاه های بازیافت تلفات حرارتی از فرآیندهای صنعتی و مکانیزم خرید تضمینی برق حاصل از این نیروگاه ها را برگزار می کند.




سازمان انرژی ­های نو ایران (سانا) با همکاری سازمان بهره ­وری انرژی ایران (سابا) اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی یک­روزه با عنوان آشنایی با نیروگاه­های بازیافت تلفات حرارتی از فرآیندهای صنعتی و مکانیزم خرید تضمینی برق خواهد نمود. در تاریخ 4 اسفندماه سال جاری با حضور مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی دارای تلفات حرارتی قابل بازیافت این کارگاه ازجمله صنایع فلزی، غیرفلزی (سیمان، شیشه و …) پتروشیمی،کشت و صنعت، صنایع غذایی، شرکت­ های سرمایه­ گذاری در این حوزه در محل ساختمان معاونت امور انرژی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

معرفی پتانسیل ­های موجود، مزایا و مباحث فنی نیروگاه ­های بازیافت تلفات حرارتی، معرفی نیروگاه ­های بازیافت حرارت از فرآیندهای صنعتی، بحث درخصوص اهمیت احداث نیروگاه­های پاک،خرید تضمینی برق از نیروگاه ­های بازیافت تلفات حرارتی و رویۀ احداث نیروگاه، سیاست ­های تشویقی موجود جهت توسعه انرژی­های پاک و مکانیزم و فرآیند اخذ مجوز احداث نیروگاه ازجمله محورهای این همایش به ­شمار می ­روند.

 

 

 

 

شایان ذکر است که علاقه ­مندان به ثبت­نام در کارگاه می ­توانند به سایت سازمان انرژی­ های نو ایران (سانا) به آدرس www.suna.org.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;