آتش سوزی مرگبار در خانه مسکونی

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی واحد مسکونی در بلوار آیت ا.. کاشانی، مرگ پیرمرد 79 ساله را در پی داشت.


این حادثه ساعت 12:30 دقیقه دیروز توسط همسایگان یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 102 و 98 این سازمان به همراه خودرو نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل دستگاه تنفسی، به محل حادثه در فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت اله کاشانی به سمت غرب، خیابان بهنام اعزام شدند.


حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: آتش سوزی در یک واحد مسکونی به مساحت 80 متر مربع در ساختمان 5 طبقه 10 واحدی رخ داده بود و آتش از پنجره های ساختمان به بیرون زبانه می کشید.


وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و کشیدن لوله های آبدهی، خاموش کردن آتش سوزی را از چند جهت آغاز کردند.


مدیر منطقه یک عملیات خاطرنشان کرد: آتش نشانان موفق شدند در کوتاهترین زمان ممکن آتش را خاموش و به فوریت گروه دیگری از آتش نشانان برای خارج کردن افراد محبوسی وارد ساختمان شدند و توانستند دو نفر از ساکنین طبقه چهارم(آقا و خانم حدودا 70 ساله) را که دچار دود گرفتگی شدید شده بودند، به فضای باز هدایت کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.


وی تاکید کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و جلوگیری از سرایت آن به واحدهای دیگر با پیکر بی جان مرد 79 ساله مواجه شدند که به گفته خانواده ایشان، وی قادر به حرکت نبوده و هنگام آتش سوزی در حال استراحت بوده است.


نیروهای عملیات پس از مهار کامل آتش سوزی و تخلیه دود از ساختمان با تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;