آتش سوزی انبار بزرگ لوازم آرایشی تهران

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی گسترده که انبار لوازم آرایشی و بهداشتی را در بر گرفته بود با تلاش همه جانبه آتش نشانان 4 ایستگاه آتش نشانی مهار شد.

 

 

 

این حادثه ساعت 3:03 بامداد رخ داد و به محض تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 35، 47، 82 و 22 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به بزرگراه آزادگان، شهرک صالح آباد غربی، خیابان شهید كلهر روانه كرد.

 

 

 

 

محمد تیمورخانی مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان خود را به محل حادثه رسانده بود، گفت: قسمتی از یک ساختمان یک طبقه قدیمی 500 متر مربعی که به عنوان انبار لوازم آرایشی-بهداشتی و انواع اسباب بازی های پلاستیكی مورد استفاده قرار می گرفت، دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به همه نقاط انبار بود.

 

 

 

 

وی در ادامه گفت: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز انبار، به وسیله دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

 

 

 

این مدیر منطقه آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی در یک عملیات نفسگیر و با تلاش همه جانبه از چندین سمت شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش كردند و از سرایت آتش به نقاط دیگر انبار جلوگیری به عمل آوردند.

 

 

 

تیمورخانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و کارشناسان علت یابی حوادث سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;