آتش در کارگاه گونی‌بافی جنوب تهران

به گزارش تاسیسات نیوز، عكس العمل به موقع آتش نشانان از گسترش آتش سوزی در یك كارگاه تولید گونی در حوالی جاده ورامین جلوگیری کرد.


آتش نشانان ایستگاه های 9 و 86 پس از درخواست کمک شهروندان از آتش نشانی تهران مبنی بر بروز آتش سوزی در یک کارگاه، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان در ساعت 18:31 دقیقه دیروز به محل حادثه واقع در جاده ورامین، شهرک علائین، خیابان میثم جنوبی اعزام شدند.


محمود آقا میرزایی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 9 آتش نشانی که به اتفاق نیروهایش، اولین گروه آتش نشانی بودند که در محل حادثه حاضر شدند، در این خصوص ابراز داشت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد که قسمتی از یک كارگاه گونی دوزی به وسعت 600 متر مربع دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به بقیه قسمت های این كارگاه بود.


وی افزود: آتش نشانان با مجهز شدن به دستگاه تنفسی و قطع برق و گاز كارگاه با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی از چند طرف وارد عمل شده و اقدام به شعله زنی و مهار آتش کردند.


وی گفت: عكس العمل آتش نشانان به اندازه ای چشمگیر بود كه مانع از سرایت آتش به بقیه قسمت های این كارگاه که مملو از گونی و مواد قابل اشتعال بود، شد و آتش سوزی درهمان شروع آن مهار و کاملا خاموش شد.


این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت، تصریح كرد: علت بروز این آتش سوزی توسط كارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;