آتش در فروشگاه لوازم آرایشی

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی در یک فروشگاه لوازم آرایشی، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.


طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 66 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 11:20 روز گذشته به سمت شهرک قیامدشت، خیابان ولی عصر(عج) حرکت کردند.


مجید گل و بلبل فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، در باره این حادثه گفت: قسمتی از یک فروشگاه لوازم آرایشی، عطر و ادکلن به مساحت تقریبی 15 مترمربع که در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی قرار داشت، دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به نقاط دیگر فروشگاه بود.


وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز فروشگاه را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، به وسیله لوله های آبرسانی مشغول مهار شعله های آتش شدند.


این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه، به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش خود، شعله های سرکش آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت آتش سوزی به اطراف، جلوگیری به عمل آوردند.


گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران پس از بررسی، علت بروز این آتش سوزی را انتقال حرارت از بخاری روشن به مواد قابل اشتعال و در نهایت آتش سوزی فروشگاه اعلام کردند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;