آتش‏نشانی اصفهان رتبه سوم جهان

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از سازمان آتش نشانی استان اصفهان، مدیرعامل این سازمان گفت: آتش‏نشاني اصفهان توانست در رقابت با 10 كشور برتر جهان در اطفاء حريق رتبه سوم را كسب کند

 

 

آتشپاد بهزاد بزرگزاد با اشاره به حضور سازمان آتش‏نشاني اصفهان در يك مسابقه بين‏المللي در زمینه مهار اطفاء حريق اظهار كرد: یک شركت بين‏ المللي آلماني برگزاركننده این مسابقه بود و بنابر اعلام این شرکت يک هزار گزارش حريق از سراسر دنيا به این مسابقه ارسال شده است.




وي افزود: حادثه آتش‏ سوزی شرکت «ارسا گاز»، از بزرگ‌ترین و مهم‏ترین حوادث آتش‏سوزی در سطح ملی و بین‏ المللی بود که می‏توانست فاجعه بزرگی را در شمال شهر اصفهان رقم بزند اما از سوی آتش‏نشانان اصفهان مهار شد.




مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: فيلم تمامي حادثه‏ها مورد داوري داوران قرار گرفت و از ايران عملکرد آتش‏نشاني اصفهان جزو 10 مورد اطفاء و كنترل برتر انتخاب شد. وی گفت: كشورهاي برزیل و ترکیه نیز به ترتیب مقام‏های اول و دوم اين مسابقه جهاني را کسب کردند.




مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اينكه سه كشور برتر از سوي شركت آلماني انتخاب شدند، افزود: فيلم و عكس حريق با دقت ريزبينانه داوران مورد بررسي قرار گرفت و به زودي برخی از آتش‏نشانان اصفهان به‌عنوان آتش‏نشانان برتر جهان به كشور آلمان سفر مي‏كنند. وی جهاني شدن ايران در اطفاء حريق را بهترين انگيزه براي آتش‏نشان دانست و افزود: اطفاء حريق تكنيك و تاكتيك است و اين مسابقه ذهنيت آتش‏نشان را تقويت مي‏كند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;