آتش‌نشانی یک شغل سخت است

به گزارش تاسیسات نیوز، نشست بررسی “احتساب شغل آتش نشانان به عنوان مشاغل سخت و زیان آور” در اداره کل تدوین قوانین و امور شورا برگزار شد.


به نقل از روابط عمومی اداره کل تدوین قوانین و امور شورا؛ جلسه بررسی موضوع “احتساب شغل آتش نشانان به عنوان مشاغل سخت و زیان آور” به همت معاونت تنقیح و تدوین این اداره کل و با حضور نمایندگانی از معاونت خدمات شهری و محیط زیست، معاونت توسعه منابع انسانی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و به ریاست مهدی مقسومی در روز دوشنبه 97.2.10 برگزار گردید.


در این جلسه، نمایندگان و کارشناسان این حوزه به بحث و بررسی «آیین‌نامه اجرایی قانون نحوه بازنشستگی جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و مشاغل سخت» مصوب سال 85 پرداختند.


براساس این گزارش، این آیین‌نامه برخلاف قانون مصوب نسبت به تعیین شرط سنی برای بازنشستگان اقدام کرده است که برخلاف نظر قانونگذار بوده و اجرای قانون را برای پرسنل خدوم و فداکار آتش‌نشان با مشکلاتی همراه کرده است.


در پایان مقرر شد، جلسه‌ای مشترک با اداره کل حقوقی به عنوان متولی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری برگزار تا نسبت به ابطال آیین‌نامه مذکور از سوی هیئت وزیران اقدام گردد.


همچنین در خصوص تأمین منابع مالی صندوق بازنشستگی شهرداری تهران نیز مقرر شد در جلسه‌ای مشترک با حضور نمایندگان اداره کل برنامه و بودجه موضوع مجدداً بررسی و اعلام نظر شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;