آتش‌سوزی گسترده ساختمان مسکونی

 

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، مصدومیت دو نفر از ساکنان را در پی داشت.


پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 28 و 70 به همراه گروه امداد و نجات 5 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 16:43 روز گذشته خود را به محله فلاح، خیابان ابوذر، خیابان فریدون احمدی رساندند.




به گفته حسن سیفی مدیر منطقه چهار عملیات آتش نشانی که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده بود، یک واحد مسکونی 60 مترمربعی که در نیم طبقه دوم یک ساختمان مسکونی قدیمی ساز دو و نیم طبقه قرار داشت، آتش گرفته و بنا به اظهار همسایگان تعدادی از ساکنان در این ساختمان مسکونی محبوس شده بودند.


وی در ادامه افزود: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول ضمن قطع جریان اصلی برق و گاز، با بکارگیری تجهیزات مخصوص درب ورودی ساختمان مسکونی را گشودند و به وسیله لوله های آبرسانی، عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.




مدیر منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران، تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی، به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و پس از جستجو در راهروها و قسمت های مختلف ساختمان مسکونی، یک نفر مرد سالخورده و یک نفر مرد جوان که دچار آسیب دیدگی شده بودند را از میان دود و حرارت خارج کرده و برای مداوا، تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.


سیفی در پایان گفت: آتش نشانان با تلاش فراوان، آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت زبانه های آتش به نقاط دیگر ساختمان مسکونی جلوگیری به عمل آوردند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;