آتش‌سوزی شبانه در خانه مسکونی

به گزارش تاسیسات نیوز، بروز آتش سوزی در یک خانه مسکونی در شهرک مشیریه، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.


پس از تماس شهروندان با سامانه ی ۱۲۵ مبنی بر مشاهده خروج دود از یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۲۰:۰۳ شب گذشته زنگ ایستگاه های ۳۷ و ۷۸ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۱۵، تشک نجات، خاور دستگاه تنفسی و نردبان، عازم شهرک مشیریه، خیابان برومند شرقی شدند.


یوسف قدری فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل درباره ی این حادثه گفت:شعله های آتش و دود زیادی از فاصله دور و قبل از رسیدن به محل حادثه از طبقه ی سوم به چشم می خورد.


وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با رسیدن به محل حادثه با قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی آن با کشیدن لوله های آبدهی و تقسیم شدن به دو گروه حریق و نجات وارد ساختمان شدند.


وی افزود: آتش نشانان با وارد شدن به این واحد مسکونی به مساحت ۷۰ متر مربع به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه ضمن جلوگیری از سرایت آتش سوزی به طبقات بالاتر به مهار آتش مشغول شدند و گروه دیگربه جستجوی فرد محبوس شده احتمالی پرداختند که خوشبختانه صاحبخانه پیش از رسیدن نیروهای عملیات از محل آتش سوزی خارج شده بود.


فرمانده ی آتش نشانان خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات پس از کنترل و مهار شعله های آتش و لکه گیری آن، با جابجایی وسایل و اطمینان از نبود وجود شعله پنهان، به ایمن سازی محل حادثه مشغول شدند.


وی تصریح کرد:آتش نشانان پس از تخلیه ی کامل دود از داخل طبقات توسط فن فشار مثبت و تحویل خانه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.


علت این حریق توسط کارشناس منطقه در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;