آتش‌سوزی اتاق کارگری دو کارگر را سوزاند

به گزارش تاسیسات نیوز، اتاق کارگری در یک ساختمان درحال ساخت صبح امروز آتش گرفت و دو کارگر دراین حادثه دچار سوختگی و جراحت شدید شدند.


این حادثه ساعت10:22 دقیقه صبح امروز توسط کارگران ساختمان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 98 این سازمان به محل حادثه واقع دربلوار فردوس غرب، خیابان ورزی شمالی، خیابان دهم اعزام شدند.


محمد رضا رحمانی فرمانده ایستگاه 98 آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: یک اتاق کارگری به وسعت 8 مترمربع در طبقه چهارم ساختمان 5 طبقه در دست ساخت، براثر نشت گاز از کپسول سفری(پیک نیکی) دچار آتش سوزی شده و لوازم موجود دراین اتاق و همچنین البسه کارگران درآتش سوختند.


وی اضافه کرد: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافته و با استفاده از لوله های آبدهی و تجهیزات به داخل اتاق نفوذ کرده و شعله های آتش را مهار کردند.


رحمانی درادامه تصریح کرد: دو کارگر مرد 34 و 40 ساله که داخل این اتاق در حال استراحت بودند، دچار سوختگی شدید شدند که توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند.


این فرمانده آتش نشانی اظهار داشت: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش و تخلیه دود از داخل ساختمان، توصیه های ایمنی لازم را نیزبه کارگران گوشزد کردند.


گفتنی است تحقیقات بیشتر در این خصوص هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال انجام و بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;