حمام هوشمند با دستگاه تصفیه آب

اولین دستگاه تصفیه آب حمام VAND با روشی مدرن و پیشرفته، پیش از رسیدن آب به بدن، تمامی ناخالصی‌ها و آلاینده‌های شیمیایی و بیولوژیکی را فیلتر کرده و با افزودن مواد معدنی و ویتامین‌های ضروری، سلامتی پوست و موی کاربران را تضمین می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، این دستگاه تصفیه شخصی، به‌صورت دو ماژول طراحی شده است تا همزمان با تصفیه و افزودن ویتامین‌ها، به راحتی به تمامی سر دوش‌های حمام متصل شود. برای اتصال این سیستم نیاز به هیچ گونه لوله کشی نیست. چرا که به آسانی درعرض چند دقیقه به تمامی دوش‌های حمام با اندازه‌های مختلف متصل می‌شود.
این سیستم در کم‌ترین زمان ممکن تمام آلاینده‌های مضر در آب‌های زیرزمینی و عمومی از جمله کربن، کرومیوم۶ (ماده‌ای سرطان زا) و کلر را فیلتر کرده و اجازه رسیدن آن به بدن کاربران را نمی‌دهد. به گفته محققان این طرح، کلر ماده‌ای شیمیایی است که با طیف گسترده‌ای از بیماری ها اعم از سرطان، مشکلات باروری، مشکلات سیستم ایمنی و سکته‌های قلبی مرتبط است.
به همین دلیل این گجت با استفاده از فناوری تصفیه مؤثر و اثبات شده ۹۹٫۹ درصد کلر و کلرامین موجود در آب را تصفیه کرده و مانع از رسیدن آن به پوست و موی کاربران می‌شود. این گجت همزمان با فیلتر تمامی آلاینده‌های مضر، باکتری‌ها، ویروس‌ها و انگل‌های موجود در آب، بسته به نوع و کیفیت پوست و موی کاربر، ویتامین C، A، B، E را به آب افزوده و اجازه تماس با بدن و موی کاربر را صادر می‌کند.
کاربران با شناخت کافی از وضعیت مو و پوست بدن خود لوله‌های حاوی ویتامین‌های مختلف را به این گجت افزوده و ازعملکرد آن لذت می‌برند. به محض قرارگیری کاربر زیر دوش، این گجت کار را آغاز کرده و بلافاصله آلاینده‌های مضر برای پوست و مو را حذف کرده و همزمان ویتامین‌های ضروری برای شادابی و سلامت را به آن می‌افزاید. به گفته طراحان، این سیستم با روشی منحصر به فرد و فناورانه، موی کاربران را لطیف‌تر و شاداب تر از همیشه کرده و سلامتی و شادابی را به پوست کاربران هدیه می‌دهد.
منبع ایران آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;