آب برای مردم 99%

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش زیادی در دولت‌ها برای بهره‌مندی مردم از شبکه آب‌رسانی شده به‌گونه‌ای که اکنون 99 درصد شهرهای کشور از شبکه آب‌رسانی برخوردار هستند.



رحیم میدانی افزود: اعتبار یاد شده تا پایان بهمن‌ماه در اختیار آبفار استان‌ها برای تأمین آب آشامیدنی روستاها قرار می‌گیرد.




معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری در تأمین آب روستاها افزود: امسال دو هزار میلیارد تومان در تأمین آب آشامیدنی روستاها سرمایه‌گذاری می‌شود.




میدانی بابیان اینکه دولت توجه جدی به حل مشکلات آب‌رسانی استان‌ها دارد گفت: عزم دولت در تأمین آب آشامیدنی شهرها و روستاها در کشور جدی است.




وی از بهره‌مندی 99 درصد جمعیت شهری از شبکه آب‌رسانی خبرداد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش زیادی در دولت‌ها برای بهره‌مندی مردم از شبکه آب‌رسانی شده به‌گونه‌ای که اکنون 99 درصد شهرهای کشور از شبکه آب‌رسانی برخوردار هستند.




معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با قدردانی از تلاش بخش خصوصی در راه‌اندازی تأسیسات آب‌شیرین‌کن کنگان گفت: این مجموعه با مشارکت بخش خصوصی ساخته‌شده و رویکرد وزارت نیرو واگذاری منابع تأمین آب به بخش خصوصی است.




میدانی بابیان اینکه آب، تأسیسات آب‌شیرین‌کن کنگان به‌صورت تضمینی خریداری می‌شود گفت: هر مترمکعب 5 هزار 500 تومان از بخش خصوصی آب خریداری و به قیمت هر مترمکعب 400 تومان در اختیار مشترکان کنگانی قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;