آبگرمکن، خانه را به آتش کشید

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، درپی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 81 و 65 را به محله نعمت آباد، خیابان طالقانی اعزام کرد.

 

 

جعفر شكرانه مهربانی رئیس ایستگاه 81 آتش نشانی گفت: طبقه دوم یک ساختمان دوطبقه قدیمی به مساحت 60 مترمربع دچار آتش سوزی شد به نحوی که دود و شعله فراوانی از پنجره های آن خارج می شد.

 

 

وی با اشاره به احتمال محبوس شدن ساکنین در ساختمان ، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی وارد این واحد مسکونی شدند و شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

 

 

 

رئیس ایستگاه آتش نشانی اضافه کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان به جستجودر راهروها و طبقه اول این ساختمان پرداختند که خوشبختانه مشخص شد هیچکس در زمان بروز آتش سوزی در ساختمان حضور نداشت.

 

 

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش شدن آتش ، محل حادثه را کاملا ایمن سازی کردند.

 

 

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران علت بروز این آتش سوزی را نشت گاز از آبگرمكن دیواری در مجاورت مواد قابل اشتعال و در نتیجه شعله وری و سرایت آتش به اطراف اعلام كردند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;