۲ رویداد مهم در نمایشگاه هامکس ۱۴۰۳

در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۳) طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر ۳۵ از «کولر پلیمری انرژی مجهز به موتور  BLDC » و کتاب «راهنمای تهویه مطبوع تبخیری» رونمایی شد.

به گزارش تأسیسات نیوز نائب رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی در گفتگوی اختصاصی با «تأسیسات نیوز» در خصوص ویژگی های کولر پلیمری شرکت انرزی گفت: این کولر مجهز به موتور BLDC یا به عبارتی کولر بدون تسمه انرژی قابلیت کنترل دور موتور کولر انرژی در دورهای متفاوت را دارا می باشد. در کولر آبی پلیمری هوشمند انرژی با ( موتور BLDC ) تسمه کولر حذف شده و موتور مستقیما به ونتیلاتور کوپل میباشد که باعث کاهش صدا و لرزش کولر شده و کولر انرژی قادر است با دور بیشتری بچرخد.

حمیدرضا مهدیان تصریح کرد: در این مدل کولر ترموستات طراحی شده این امکان را دارد که شما زمانی که کولر را در حالت اتوماتیک قرار میدهید دور موتور را با دما تنظیم نماید.

وی افزود: از مزیت این مدل کولر انرژی  میتوان بدنه پلیمری، مقاوم در برابر رسوب و پوسیدگی، استحکام و دوام بالا بدنه در برابر ضربه ، عدم تغییر رنگ در برابر اشعه UV خورشید اشاره کرد

مهدیان ادامه داد: طراحی این کولر با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی کشورمان توسط شرکت انرژی انجام شده است.

وی افزود: محصولات  ما نسبت به کشورهای همسایه بسیار پیشرفته هستند واگر فضای کلی  کسب و کار کشور به ما امکان بدهد، با توجه  به قیمت پائین این محصولات ما نسبت به محصولات مشابه اروپایی و آمریکایی، صنعتگران ایرانی به راحتی می توانند کل بازار منطقه را در اختیار خود داشته باشند.

مهدیان همچنین با اشاره به رونمایی از کتاب «راهنمای تهویه مطبوع تبخیری» اظهار داشت: این کتاب توسط دکتر جان آر.وات نوشته شده و توسط کوروش امیرارصلانی در  شرکت انرژی با هدف ارتقاء سطح دانش مهندسی کشور ترجمه و ارائه شده است که امیدواریم برای علاقه مندان و فعالان این حوزه مفید فایده باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;