چرا باید از تجهیزات کاهنده مصرف باکیفیت داخلی استفاده کنیم؟!

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و آب بدون درآمد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر ضرورت استفاده از تجهیزات و شیرآلات کاهنده مصرف با کیفیت داخلی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، علی سیدزاده در بازدید از یک شرکت تولید کننده شیرآلات و محصولات کاهنده مصرف آب با بیان اینکه تجهیزات و شیرآلات کاهنده مصرف می‌تواند در کاهش مصرف آب نقش بسزایی ایفا کند، استفاده از تولیدات داخلی در این زمینه را حمایت از تولید ملی و اشتغال‌زایی دانست.
وی در عین حال تاکید کرد: شرکت‌های داخلی باید استانداردهای محصولاتشان را به تولیدات کشورهای توسعه یافته برسانند تا مردم با اطمینان کامل از این محصولات استفاده کنند.
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و آب بدون درآمد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر لزوم اصلاح و ارتقا محصولات بر اساس نیاز مشتری گفت: قطعاً اگر این مراحل طی شود در کنار حمایت از تولید داخل، رشد چشمگیری در کیفیت محصولات خواهیم داشت.
وی با اشاره به محدودیت منابع آبی در کشور و لزوم مدیریت مصرف اظهار کرد: استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف نیاز آتی صنعت آب و فاضلاب کشور به ویژه در شهرهایی است که با مشکل کم‌آبی مواجه هستند.
مدیرعامل شرکت بلندای صنعت در این بازدید به ارائه گزارشی از تولیدات این شرکت پرداخت و با اشاره به ظرفیت بالای این شرکت در تولید انواع محصولات کاهنده مصرف گفت: هدف ما ارائه محصولاتی باکیفیت تر از محصولات خارجی است که در این زمینه نیز با اجرای ایده‌های نو موفق بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه ما در این شرکت محدودیت محصول و طراحی نداریم، اظهار کرد: این شرکت با بومی‌سازی فناوری ساخت شیرآلات توسط متخصصان دانشگاهی، متنوع‌ترین شیرآلات الکترونیکی و محصولات کاهنده مصرف آب را در سبد محصولات تولیدی خود قرار داده است.
حسن مویدی خسروشاهی همچنین با اشاره به همکاری این شرکت با شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور خاطرنشان کرد: محصولات این شرکت هم‌اکنون در حرمین مطهر رضوی، علوی، امامین عسکریین، حضرت معصومه(س) و شاه عبدالعظیم و… نصب شده است.
در ادامه مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و آب بدون درآمد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه مدیران دفاتر آب بدون درآمد استان‌های قم، یزد، گیلان، مرکزی، گلستان و یاسوج از شرکت بلندای صنعت تولیدکننده شیرآلات و محصولات کاهنده مصرف آب بازدید کردند و از نزدیک با بخش‌های مختلف این شرکت آشنا شدند.
منبع خبرگزاری فارس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;