پـارس اتيلـن کيـش

 

پارس اتيلن کيش مجموعه کاملي از لوله و اتصالات پلي اتيلن با کاربردهاي بسيار وسيع را با جدیدترین تجهیزات و برترین تکنولوژِی تولید و به بازار ارائه می‌نماید.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، کيفيت بالا، قابل اطمينان بودن لوله و اتصالات پلی اتیلن ، سهولت بارگيري و حمل و نقل لوله و اتصالات به دليل وزن نسبتا پايين آنان و نصب سريع و آسان، پلی اتیلن را به بهترين انتخاب در پروژه‌هاي گوناگون تبديل کرده است. همچنين لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن پارس اتیلن کیش دارای شعاع خمش مناسب می‌باشد و در دماي بسيار پايين داراي مقاومت بسيار خوبي در مقابل ضربه و فشار دارد.

وزن پائين

لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن پارس اتیلن کیش داراي وزن پائينتری نسبت به سایر انواع لوله ها نظیر لوله های فولادی و لوله های بتنی است که باعث سهولت حمل، بارگيري و نصب آسان لوله و اتصالات پلی اتیلن مي گردد.

مقاومت در مقابل دمای بسیار پائین ،استحکام و قابليت تحمل تنش های کششی و فشاری و انعطاف پذیری بالاي پلي اتيلن به کاربر امکان حمل و نصب لوله و اتصالات پارس اتیلن کیش را در اجرای انواع پروژه‌های صنعتی می‌دهد.

 

مقاومت در مقابل ضربه

مقاومت بسيار بالاي لوله پلی اتیلن پارس اتیلن کیش در مقابل ضربه, نياز بکارگيري فشارهاي بالاتر لوله و اتصالات  پلی اتیلن و خريداري تجهیزات ضد ضربه را منتفی مي‌کند.این خاصیت در پروژه های بزرگ صنعتی باعث سهولت اجرا و کاهش بسیار زیاد هزینه‌های اجرا می‌شود ضمن آنکه ضایعات اجرا را به صفر کاهش می‌دهد.این عامل می‌تواند دلیل بسیار موجهی برای جایگزینی لوله و اتصالات پلی اتیلن با انواع لوله‌های بتنی باشد .

 

 

مقاومت در برابر سايش

مقايسه پلی اتیلن با ديگر مواد نشان داده است که لوله و اتصالات ساخته شده از اين ماده مقاومت بالايي در مقابل ساييدگي دارد. بنابراين لوله پلی اتیلن و اتصالات پلي اتيلن پارس اتیلن کیش انتخابي بسيار عالي براي انتقال مايعات داراي مواد جامد غير محلول است. علاوه بر این جوندگان نمی‌توانندبه لوله و اتصالات پلیاتیلن آسیبی وارد نمایند زیرا سطح بسیار سخت لوله و اتصالات پلی اتیلن امکان هرگونه آسیبی را از جوندگان سلب می‌نماید.

 

 

مقاومت در برابر مواد شيميايي

محيط هاي اسيدي و بازي و همچنين بسياري از محلولها و مواد شيميايي تاثيري بر پلي اتيلن نمي گذارند. همين امر يکي از مهمترين مزيت هاي لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن پارس اتیلن کیش مي باشد.لیست بسیاری از مواد شیمیائی که بروی لوله و اتصالات پلی اتیلن تاثیرگذار نیستند را می توان در استانداردهای لوله و اتصالات مشاهده نمود.

 

 

جريان پذيری عالی داخلی

از آنجائيکه سطح درونی لوله و اتصالات پلی اتیلن پارس اتیلن کیش صاف و با زبری بسیار پائین است، سیالات درون آن جريان سريعی دارند و این به سبب ضریب زبری حدود 0.007 لوله و اتصالات پلی اتیلن پارس اتیلن کیش می باشد.

 

 

اتصال پذيری راحت

لوله هاي پلی اتیلن پارس اتیلن کیش به دو صورت کلاف و شاخه عرضه مي‌گردند. نوع کلاف که در اندازه‌های پائين موجود است باعث صرفه جويی در هزينه اتصال مي‌شود. شاخه‌های لوله پلی اتیلن به روش‌های مختلف قابل اتصال به يکديگرند.ضمنا اتصالات بسیار متنوع و سهل الاجرا در شرکت پارس اتیلن کیش تولید می‌شود که می‌تواند بطور کامل اجرا یک سیستم حرفه ای خط لوله پلی اتیلن را پوشش دهد.

 

 

آزمايشگاه کنترل کيفي

آزمايشگاه کنترل کيفي پارس اتيـلن کيش يک واحـد کاملا مستقل می باشد که به دستگاه های مدرن اندازه گيري مجهز شده اند و کلیه تولیدات و مواد اولیه را مطابق استاندارد آزمایش می کند و می تواند مرجع مطمئنی برای تصمیم گیری کیفی محصولات تولیدی شرکت پارس اتیلن کیش باشد.

 

 

موارد کاربرد

لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن پارس اتیلن کیش کاربرد وسيعی در انتقال گاز، فاضلاب، زهکش، آب آشاميدنی، آتش نشانی، محافظ کابل، و سيستم های آبياری تحت فشار دارند.هرچند کاربردهای دیگری مثل استفاده در سیستم های تهویه مطبوع و یا خطوط انتقال مواد خام نفتی و یا انتقال آب دریا نیز در دنیا برای استفاده از مواد پلی اتیلن پیشنهاد شده است ولی بصورت اجرائی در کشود مورد استفاده قرار نگرفته است.

استاندارد توليد و بسته بندی

پارس اتيلن کيش لوله و اتصالات پلی اتیلن گاز را بر اساس استاندارد  اروپا و لوله و اتصالات آب،فاضلاب، زهکش و آتش نشانی را بر اساس استاندارد   آلمان توليد می‌کند. اندازه های 12 تا 110 بصورت کلاف بسته بندی می شوند. لوله 125 در هر دو نوع کلاف بسته بندی مي شوند. لوله 125 در هر دو نوع کلاف و شاخه 12 متری و اندازه های بالاتر در شاخه های 12 متری عرضه مي گردند.

 

 

مواد مصرفی

لوله و اتصالات پارس اتیلن کیش از مــواد پلـی اتيلـن با گریدهای PE80  وPE63 وPE 100بــر اساس سفارش مـشتـری توليــد می نماید .البته لازم بذکر است گرید PE 63 دیگر در کشور تولید نمی شود و عملا از گردونه تولید خارج شده است چون استفاده از گریدهای پائینتر علی رغم قیمت مواد اولیه پائینتر نسبت به گریدهای بالاتر عملا پس از تولید برای مشتری صرفه اقتصادی ندارد و باعث افزایش هزینه های اجرا می گردد .

 پایان پیام/.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;