طراحی وان حمام با قابلیت تولید کف

 

 

 

یک طراح ژاپنی، وان حمامی طراحی کرده است که به طور خودکار و با تزریق آب پر فشار، کف نرم و کرم مانندی تولید می کند.

 

سیستم حمام Foam Spa توسط «کنیا هارا» طراح ژاپنی طراحی شده و در نمایشگاه دکوراسیون و تجهیزات منزل در میلان ایتالیا به نمایش گذاشته شده است. در این سیستم پس از پر شدن وان حمام با آب گرم و مایع مخصوص با فشار دادن یک دکمه، پمپ آب گرم و کمپرسور هوا که در قسمت بالای وان تعبیه شده، شروع به کار می کنند و با تزریق آب با فشار زیاد، کف مخملی و کرم مانندی تولید می شود.

حالت های مختلفی برای ایجاد کف در این سیستم در نظر گرفته شده است؛ به طور مثال با تنظیم درجه می توان کفی مانند خامه تازه یا به شکل سفیده زده شده تخم مرغ تولید کرد. برای جلوگیری از سر ریز شدن کف، یک صفحه در زیر استخر کف تعبیه شده است و کف اضافی مجددا به داخل سیستم باز می گردد.

در وان های معمولی برای تولید کف و گرم نگه داشتن محیط حمام، باید شیر آب گرم به طور مداوم باز باشد که باعث ایجاد بخار زیاد و حالت گرفتگی محیط می شود؛ اما در سیستم Foam Spa‌ لایه ضخیم کف می تواند گرمای آب را در سراسر وان به طور یکسان تقسیم کند و حتی زمانی که آب در حال سرد شدن است با تکان دادن جریان کف می توان گرما را در وان مجددا پخش کرد که این مساله باعث کاهش چشمگیر مصرف آب می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;