شناسنامه دار شدن ۱۵ هزار قطعه یدکی در صنعت گاز

«در بحث استفاده از مواد شیمیایی بومی به دلیل درگیر کردن مراکز فناوری مثل پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه‌ها، انتظار می‌رود تا یکی دوسال آینده به طور کامل به خود کفایی برسیم.»

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، رییس امور خود کفایی شرکت ملی گاز از شناسنامه دار شدن ۱۵ هزار قطعه در این صنعت خبر داد.

 

«جعفر زکی‌زاده» رییس امور خود کفایی شرکت ملی گاز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص بومی سازی اقلام مورد استفاده در صنعت گاز اظهار داشت: اکثر اقلام عمومی که در پروژه‌ها استفاده می‌شود بومی سازی شده‌اند.

 

وی افزود: در بحث استفاده از مواد شیمیایی بومی به دلیل درگیر کردن مراکز فناوری مثل پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه‌ها تا یکی دوسال آینده انتظار می‌رود به طور کامل به خود کفایی برسیم.

 

رییس امور خود کفایی شرکت ملی گاز ادامه داد: تحقیقات را بر روی بومی سازی مواد شیمیایی و قطعات یدکی متمرکز کرده‌ایم که به نتایج مقبولی نیز در این زمینه رسیده‌ایم.

 

وی با اشاره به صحبت‌های به عمل آمده با سازندگان داخلی گفت: یک سری تست‌های کاربردی در پالایشگاه‌ها در خصوص موادی از قبیل جاذب رطوبتی، آنتی فوم‌ها و کاتالیست‌ها صورت گرفته است و دربرخی موارد نیز نتایج مثبتی گرفته شده است که در صورت رسیدن به نتایج کامل سفارش به تولیدکنندگان داخلی داده خواهد شد.

 

زکی‌زاده با اشاره به اقدام برای شناسنامه دار شدن ۱۵ هزار قطعه یدکی بومی اظهار داشت: عموما قطعات یدکی دارای اطلاعات فنی نیستند. به منظور از میان برداشتن چنین مشکلی در حال شناسنامه دار کردن قطعات یدکی و سپس ارائه آن‌ها به سازندگان هستیم.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;