زبانه‌های آتش در آشپزخانه واحد مسکونی

به گزارش تاسیسات نیوز، بروز آتش سوزی در قسمت آشپزخانه یک واحد مسکونی، با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.


طی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی یک واحد مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 27 را ساعت 20 شب گذشته به بلوار آیت اله کاشانی، خیابان سازمان برنامه شمالی، خیابان نهم مرکزی رهسپار کرد.


علی چراغی فرمانده نیروهای اعزام شده به محل حادثه، در این باره گفت: قسمت آشپزخانه یک واحد مسکونی 80 متر مربعی در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه(دارای 10 واحد مسکونی)، دچار آتش سوزی شده و دود بسیار غلیظی به راهروها و طبقات بالایی ساختمان نفوذ کرده بود.


وی در ادامه گفت: با توجه به نبودن ساکنان در این واحد مسکونی، آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان اصلی برق و گاز و گشودن درب ورودی به وسیله ابزار مخصوص، به دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی مجهز شدند و عملیات مهار زبانه های آتش را آغاز کردند.


این فرمانده آتش نشانی، اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی، با استفاده از تجهیزات فردی خود را به راهروها و طبقات بالایی ساختمان مسکونی رساندند و همه ساکنان را از میان دود و حرارت ناشی از آتش سوزی، خارج کرده و به محلی امن انتقال دادند.


چراغی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش فراوان، شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف، مهار و کاملا خاموش کردند.


گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران، در دست بررسی است.








انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;