تشکیل کارگروه نظارت مضاعف بر ساخت‌وساز

رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از تشکیل کارگروه نظارت مضاعف موضوع ماده ۳۵ قانون نظام‌مهندسی و مقررات ساختمان ملی در شهرستان کهنوج خبر داد و گفت: در این کارگروه مشکلات مربوط به روند ساخت‌وسازها بررسی شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، الهه جبالبارزی رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار کرد: در راستای بازدید از روند ساخت‌وسازهای جنوب استان کرمان، کارگروه نظارت مضاعف با حضور ناظرین اداره کل راه و شهرسازی، نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان شهرستان کهنوج و همچنین کارشناسان نظارت عالیه موضوع ماده ۳۵ قانون نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان در شهرستان کهنوج تشکیل شد و به بررسی عمده مشکلات این حوزه پرداخت.
وی افزود: عمده‌ترین مشکل ساخت‌وساز در شهرستان کهنوج نبود کارخانه بتن آماده استاندارد است.
جبالبارزی بیان کرد: می‌طلبد با همکاری مسئولان ذی‌ربط نسبت به شناسایی و معرفی سرمایه‌گذار جهت راه‌اندازی کارخانه بتن آماده و سایر مشکلات در شهرستان کهنوج اقدام شود.
 وی در پایان با اشاره اینکه نیازمند کمک شهروندان در حوزه به نظارت هستیم،گفت: شهروندان می‌توانند صورت هر گونه کم‌کاری ناظران پروژه‌های ساختمانی، موضوع را برای بررسی و اخطار به ناظر، به واحد نظام‌مهندسی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اطلاع دهند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;