استاندارد آسانسور برقی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از سازمام ملی استاندارد، رییس اداره استاندارد شهرستان ملایر گفت: ملایر دومین شهرستان پیشرو در اجرای استاندارد آسانسور برقی در استان همدان است.




داریوش خالقی از صدور 56 مورد گواهینامه ایمنی آسانسور در 10 ماه گذشته در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: در سال‌های گذشته ساخت و سازهای طبقاتی در این شهرستان از حجم بالایی برخوردار بوده است و همین موضوع نیاز به بازرسی از وضعیت آسانسورهای آنها را بیشتر می‎کرد.




وی گفت: این اداره به منظور تسهیل و تسریع در روند صدور گواهی ایمنی آسانسور، جلسات مختلفی با نهادهای مرتبط و مجری از جمله شهرداری، سازمان نظام مهندسی، اداره صنعت، معدن و تجارت و سایر نهادهای مربوطه جلسات متعدد تشکیل داده است.




رییس اداره استاندارد شهرستان ملایر با اشاره به اینکه ایمنی آسانسور در ساختمان‎ها دارای اهمیت زیادی است، افزود: شهرستان ملایر پس از مرکز استان به عنوان شهرستان پیشرو در استانداردسازی آسانسورها شناخته شده است.




وی از بهره‌برداران آسانسور خواست برای انجام بازرسی‎های دوره‎ای و تعمیر و نگهداری آسانسورها به عنوان یک ضرورت اجتناب‎ناپذیر، اهتمام لازم را داشته باشند.خالقی با بیان اینکه توجه به این امر علاوه بر اینکه از بروز حوادث احتمالی پیشگیری می‌کند، از وارد شدن خسارات جانی و مالی نیز جلوگیری خواهد کرد، خواستار توجه به این موضوع شد.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;