آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

به گزارش تاسیسات نیوز، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی بعنوان بزرگترین رویداد تاسیساتی کشور در سطح بین المللی ۱۳ تا ۱۶ مهر ماه در محل دایمی نمایشگاه های تهران آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه طی بیست سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است. شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند.
عبدالکریم جلالی دبیر اجرایی نمایشگاه و دبیر کمیته ارتباط با صنایع کنفرانس در گفت و گو با خبرنگار تاسیسات نیوز در این باره گفت: قطعاً برگزاری این دو رویداد مهم تاسیساتی در کشور موجب تعامل مطلوب تولیدکنندگان و فعالان در این صنعت در داخل و خارج از کشور را موجب می شود تا با توجه به برگزاری کارگاه ها و سخنرانی های مرتبط، بستری مناسب برای معرفی ظرفیت های داخلی و رصد آخرین فناوری ها و دستاوردها در این زمینه ایجاد شود و امیدواریم این دو رویداد مهم برای ما و همه دست اندرکاران فرصتی مناسب برای بهره برداری و توسعه باشد.
او درباره سهم تاسیسات در رفع ناترازی های در بخش انرژی به خصوص آب و برق گفت: یکی از ویژگی های مطلوب برگزاری چنین نمایشگاه ها و کنفرانس هایی حضور شرکت های دانش بنیان و استارتاپ هاست که امکان حضور در چنین میدانی با آخرین امکانات و دستاوردها مهیا می سازد. بر اساس بررسی های صورت گرفته بخش عمده ای از ناترازی های انرژی حاصل به اکارگیری تجهیزات و دستگاه های قدیمی تهویه، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و … است، و نیاز به تغییر، تعمیر، جابجایی یا به روزرسانی دارند، قطعاً جدیدترین تجهیزات و سخت افزارها و نرم افزارها در این حوزه با رعایت استانداردهای مصرف انرژی عرضه می شوند که دستگاه های قدیمی از این ویژگی عاری هستند، بدیهی است به روزرسانی این تجهیزات در سطح خرد و کلان نیاز به حمایت دولت دارد تا امکان بهره وری از ظرفیت های مطلوب در این زمینه در کشور با حضور تولیدکنندگان در این صنعت عملیاتی شود.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی بین المللی ۱۳لغایت ۱۶ مهرماه سال جاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۵ عصر پذیرای بازدید کنندگان محترم خواهد بود. گفتنی است آکادمی کاشانه بعنوان نخستین آموزشگاه در حوزه تاسیسات با آخرین محصولات خود در حوزه تاسیسات در این نمایشگاه در سالن ۵ غرفه B05  حضور می یابد. همچنین دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی برودتی کشور نیز در تاریخ ۱۴ و ۱۵ مهرماه در محل نمایشگاه دائمی بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;