صرفه جویی های بزرگ اقتصادی با استفاده از خاک بردارهای هیبریدی

به گزارش تاسیسات نیوز، کوماتسو یک خاک بردار هیبریدی هیدرولیک 36 تنی را به بازار اروپا معرفی کرد. در مقایسه با انواع دیزلی، کوماتسو هیبرید راندمان سوخت نوع هیبریدی 20% بالاتر است.

 

 

 

 

کوماتسو هیبرید با استفاده از همان موتور EU Stage IV دیزلی با خروجی 271 اسب بخار (202 کیلووات)، یک سیستم 53 کیلووات را اضافه می کند. این سیستم از انرژی حاصل از یک سیستم بازیابی انرژی جنبشی استفاده می کند که وقتی ماشین ترمز می کند برق تولید می کند. بعد این انرژی به سیستم برگشته و در شرایط کاری با هدف چرخش ساختار به منظور کاهش بار موتور، تشدید می شود.

 

 

 

 

خود موتور EU Stage IV برای مطابقت با الزامات انتشارات اروپا، انتشارات NOx را کاهش می دهد. در سطح جهانی کوماتسور معرفی تجهیزات ساختمانی هیبریدی را در سال 2008 با خاک بردارهای هیبریدی آغاز کرد.

 

 

 

 

سیستم های هیبریدی هیدرولیکی در حال حاضر بخش بزرگی از صرفه جویی در سوخت و هزینه وسایل نقلیه تجاری می شوند.

 

 

 

 

در ایالات متحده، کامیون های جمع آوری در بسیاری از مناطق شهری به سیستم های هیبریدی هیدرولیکی تبدیل می شوند که در آنها حرکت و ترمز مداوم برای کمک به تقویت برق و عملیات بالابر استفاده می شود. این سیستم ها همچنین آلودگی نویز را کاهش و عمر قطعه و ترمز را برای کامیون ها افزایش می دهد.

 

 

 

 

سایر سیستم های هیبریدی برای تریلرها و انبارها، کانتینرهای متحرک در عرشه کشتی و برای سایر کاربردهای ایست و حرکت راندمان و صرفه جویی هزینه را با استفاده از سیستم های هیدرولیکی دریافت می کند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;