گزارش یک سفر از نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی پیرو پیشنهاد کمیسیون خدمات مهندسی و اشتغال شورای مرکزی مبنی بر توسعه دامنه صادرات خدمات فنی و مهندسی، هیاتی مرکب از نمایندگان شورای مرکزی، کمیسیون خدمات مهندسی و با همراهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان از تاریخ 17الی 19 مهرماه 1396 به شهر مسقط پایتخت کشور سلطنتی عمان اعزام شدند.




بازدید از نمایشگاه” زیر ساخت های عمان ” از برنامه های این هیات بوده که ضمن بازدید از نمایشگاه مذاکرات لازم با شرکت کنندگان در نمایشگاه و مسئولان مربوطه با موضوع نحوه صدور خدمات مهندسی و اشتغال مهندسان در کشور عمان صورت گرفت.





با توجه به ارتباط بازرگانی بسیار خوب استان هرمزگان با کشور عمان و پیرو هماهنگی های صورت گرفته سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان، هیات اعزامی جلساتی را با مسئولان منطقه آزاد رقم و صحار داشته که در این جلسات ضمن اشاره به توانمندیهای جامعه مهندسی کشور ایران نحوه فعالیت مهندسی و ضوابط حاکم در منطقه نیز توسط مسئولان مرتبط تشریح شد.




در جلسه ای دیگر ملاقات با معاون سفیر ایران در کشور عمان در محل سفارتخانه ایران صورت گرفت که نحوه حضور متخصصان ایرانی و همچنین تسهیلاتی که برای آنان در نظر گرفته شده موضوع اصلی مورد مذاکره بوده است.

 

 

 

توانمندیهای مجموعه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفته و نهایتا تفاهم لازم اولیه جهت موضوع صدور خدمات فنی و مهندسی بر اساس یک بسته پیشنهادی که در آینده تدوین خواهد شد صورت گرفت.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;