جلسه هم اندیشی معماران و مهندسان

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی استان اصفهان، مورخ 6-6-96 نشست هم اندیشی با حضور مهندس عموشاهی ریاست سازمان ، مهندس ربانیفرد عضو معمار هیأت مدیره، گروه تخصصی معماری سازمان و تعدادی از مدیران گروه معماری دانشگاه های استان اصفهان برگزار شد.





در ابتدا مهندس ربانیفرد پس از خیرمقدم به مدعوین از حضور حداکثری مدیران گروه معماری دانشگاه ها، به تبیین اهداف این نشست پرداخت و دستور کار جلسه را هم اندیشی در مورد ضعف طراحی و نظارت بر فارغ التحصیلان رشته معماری بیان کرد.

 

 

 

در ادامه تعدادی از مدعوین به بیان نظرات و مشکلات خود در زمینه های مختلف پرداختند و مواردی نظیر روش تدریس در دانشگاه ها و نوع سرفصل دروس، محدود شدن تعداد نفرات ورود به حرفه مهندسی و آموزش های سازمان نظام مهندسی از زمان فارغ التحصیل شدن تا زمان آزمون ورود به حرفه بحث و تبادل نظر گردید.




در پایان مهندس عموشاهی رئیس سازمان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسات اظهار داشت با ویرایش جدید مبحث دوم مقررات ملی ساختمان مسئولیت مهندسان معمار در ساختمان بیشتر می شود و سایر ناظران و طراحان پروژه نیز با هماهنگی بیشتر مهندس معمار اقدام به تایید می نمایند. ایشان در ادامه از برگزاری چنین جلساتی استقبال نمود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;