121 قرارداد آبفا

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزي در سال جاری 121 قرارداد در حال اجرا دارد.محبی، معاون مهندسی و توسعه شرکت با اعلام این خبر اظهار کرد: از 126 قرارداد در حال اجرای شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در سال جاری 101قرارداد مربوط به بخش اجرایی فاضلاب و 25 قرارداد مربوط به بخش اجرایی آب است.





وی با بیان اینکه از 101 قرارداد در حال اجرای فاضلاب اعتبار 65قرارداد از بخش عمرانی و اعتبار 36 قرارداد از بخش جاری تامین می‌شود، افزود: قراردادهایی که اعتبارشان از بخش عمرانی تامین می‌شود عمدتا مربوط به لوله‌گذاری و ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب و قراردادهایی که اعتبارشان از بخش جاری تامین می‌شود مربوط به نصب انشعابات فاضلاب است.




معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه 10 قرارداد آب و فاضلاب نیز در مرحله برگزاری مناقصه و عقد قرارداد است، افزود: همچنین 15 قرارداد مطالعات آب و فاضلاب برای شهرهای کارچان، جاورسیان، مامونیه و زاویه در حال انجام است که پس از پایان مطالعات و تامین اعتبارات لازم قرارداد اجرای طرح‌های مربوطه منعقد و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.





وی با اشاره به اینکه 80 پیمانکار در بخش اجرایی فاضلاب و 20پیمانکار در بخش اجرایی آب در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی فعال هستند، تصریح کرد: در ساوه 100 کیلومتر و در اراک 65 کیلومتر شبکه فاضلاب در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند.




محبی همچنین از اجرای 35 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر خمین و 80 کیلومتر نیز در شهرهای شازند و آستانه خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود شبکه فاضلاب شهرهای اراک و خمین تا پایان سال جاری تکمیل و تمام شهروندان این 2 شهر تحت پوشش خدمات دفع بهداشتی فاضلاب قرار گیرند.





معاون مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با تشریح ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در استان تصریح کرد: مدول بعدی تصفیه‌خانه سوم فاضلاب اراک در حال اجرا و تصفیه‌خانه چهارم فاضلاب اراک نیز در حال تکمیل طراحی و انجام مناقصه است.




وی با بیان اینکه ساخت فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب خمین نیز در حال اجراست، افزود: در تصفیه‌خانه فاضلاب شازند و آستانه عملیات ساختمانی رو به پایان است و مناقصه بخش الکترومکانیکال آن نیز در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده این تصفیه‌خانه به بهره‌برداری برسد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;