فیش های حق الزحمه دستی

به گزارش تاسیسات نیوز، به اطلاع عموم متقاضیان انشعاب گاز، مالکان، مجریان گاز و مهندسان عضو سازمان و سایر افرادی که به نحوی فیش واریزی دستی در اختیار دارند می‌رساند:





با عنایت به اینکه کلیه سامانه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران که نیاز به واریز وجه توسط متقاضی دارند در حال حاضر به صورت سیستماتیک نسبت به صدور فیش به همراه شناسه قبض و پرداخت اقدام می‌نمایند(به ویژه سامانه ارجاع کار گاز از ابتدای سال 1394) به اطلاع می‌رساند فیش‌های واریزی به صورت دستی که فاقد شناسه قبض و پرداخت می‌باشند، در هیچ یک از سامانه‌های سازمان(گاز، برق اماکن، نقشه‌های تفکیکی و …) قابل اعمال و استفاده نمی‌باشند.





لذا تمام فیش‌های دستی که در اختیار اشخاص فوق‌الذکر است باید حداکثر تا تاریخ 30 مهرماه 1395 تعیین تکلیف شده و از تاریخ فوق تمام این فیش‌ها از درجه اعتبار ساقط خواهد شد.





به همین منظور کلیه دارندگان فیش‌های مذکور در تمام استان، باید از تاریخ 1395/7/24 لغایت 1395/08/07 نسبت به ارائه اصل فیش‌های واریزی به معاونت خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی استان تهران واقع در شهرک غرب، خیابان مهستان، پلاک 10، طبقه سوم اقدام نمایند. تاریخ فوق غیر قابل تمدید می‌باشد.





ذینفعان ارائه دهنده­ فیش ها لازم است فرم اطلاعات کامل پرونده­ مربوط و سایر جزییات را در هنگام تحویل فیش تکمیل و مدارک و مستندات لازم را ضمیمه نمایند و رسید تحویل فیش را دریافت نمایند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;