طرح های آبرسانی تا پایان سال

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از افتتاح 10 طرح آبرسانی روستایی با اعتبار 40 میلیارد تومان تا پایان امسال خبر داد.





درویشعلی کریمی اظهار کرد: با اجرای این 10 طرح آبرسانی 13 هزار و 660 خانوار معادل حدود 68 هزار و 299 نفر از نعمت آب تصفیه‏شده بهداشتی بهره‏ مند می‏شوند.





وی افزود: فاز دوم مجتمع آبرسانی شهیون در دزفول با اعتبار 6میلیارد و 326 میلیون تومان، مجتمع آبرسانی توت علیا و سفلی چمبره در دزفول با اعتبار 5 میلیارد و 794 میلیون تومان و فاز اول مجتمع آبرسانی بخش عقیلی گتوند با اعتبار 6 میلیارد و 588 میلیون تومان از این طرح‌ها هستند.





کریمی تصریح کرد: مجتمع آبرسانی روستاهای سد شهید عباسپور در اندیکا با اعتبار 7 میلیارد و 500میلیون تومان، فاز اول مجتمع آبرسانی روستای جفال شادگان با اعتبار 9 میلیارد تومان، افزایش دبی خروجی آب پاک ایستگاه تقویت فشار روستاهای سویسه در شهرستان کارون با اعتبار یک میلیارد تومان و طرح آبرسانی روستای صادقی‏ها در اندیکا با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر طرح‌های آبرسانی هستند.





وی ادامه داد: آبرسانی ابوشانک نصار در آبادان با اعتبار 500میلیون تومان، آبرسانی به روستای احمدآباد برکه در شهرستان لالی و طرح افزایش دبی خروجی آب پاک ایستگاه تقویت فشار ثوامر و طرح آبرسانی شهید کشتکار در آبادان با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از طرح‌هایی هستند که تا پایان سال به بهره‏برداری خواهند رسید.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;