زندگی با اجاق گاز پاک

به گزارش تاسیسات نیوز، دور دوم نشست TEDxPlaceDesNations در تاریخ 11 فوریه 2016 در ژنو سوئیس برگزار خواهد شد.



خانم چیانگ، رئیس کمیته فنی تدوین کننده استانداردهای اجاق گازهای پاک، یکی از سخنرانان اصلی این نشست با موضوع “تغییر زندگی” خواهد بود که از تجربیات خود در این حوزه خواهد گفت.




پخت و پز نباید موجب مرگ شود. اما این اتفاق دقیقاً در کشورهای در حال توسعه برای خیلی از انسان ها روی می دهد. ایزو با پیوستن به جامعه جهانی در حال کار برای ایجاد و حفظ بازار پر رونق روش های موثر و پاک پخت و پز خانگی است.




نام TEDxPlaceDesNations به صورت نمادین برگرفته از ساختمان سازمان ملل، محل برگزاری این نشست است که تاثیر جهانی شهر بین المللی ژنو درسراسر جهان را اشاعه می دهد.




سازمانهای ذیل در این رویداد مشارکت دارند:

دفتر سازمان ملل متحد در ژنو (UNOG)، آژانس پناهندگان سازمان ملل (UNHCR)، اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU)، سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)، سازمان بین المللی کار (ILO)، سازمان بین المللی استاندارد (ISO)، اتحادیه بین پارلمانی (IPU)، کمیته بین المللی صلیب سرخ (ICRC)، کمیسیون اقتصادی ملل متحد برای اروپا (UNECE)، موسسه سازمان ملل متحد برای آموزش و پژوهش (UNITAR) و بیمارستان دانشگاه ژنو (HUG).




در این نشست 11 سخنران و محقق از سراسر جهان با سخنان نافذ حضور خواهند داشت. این افراد از نوآوران، متخصصان بهداشت عمومی و انرژی، مدافعان حقوق بشر و نهادهای بشر دوست هستند که تغییرات عینی در زندگی بشر بوجود آورده اند.

منبع: ایزو






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;