در نمایشگاه آب چه گذشت + بیانیه

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب با رویکردها و خاستگاه های متنوعی به پایان رسید.

در بیانیه کمیته فنی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب آمده است: خداي بزرگ را سپاس مي‌گوييم و پیشانی شکر بر آستان او می‌ساییم که توفیق خدمت در سقایت بندگانش را نصیب ما ‌ساخت و دست مدد به لطف و عنایت او می‌نهیم که سرانجام ما را، در ادای این وظيفه‌ سترگ، نیکو گرداند.

مایه‌ بسی خوشبختی است که جلوه‌هایی از ثمره‌ برنامه‌ها، تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌های سنگین در بخش آب کشور، در این نمایشگاه، در معرض قضاوت و نقد قرار گرفت.

برگزاري یازدهمین نمایشگاه آب و تأسيسات آب و فاضلاب تهران در مقياس بين‌المللي، همراه با ارايه‌ نمونه‌هاي عيني و عملي از دستاوردها و توانمندي‌هاي صنعت آب كشور، كه به بياني، نمايه‌اي واقعي از ميزان تحقق برنامه‌ها و فعليت يافتن گفت و شنودها است، معرض تلاقي صاحبان كالاها و خدمات گوناگون آب با متقاضيان آن‌ها از يك سو و از سوي ديگر، زمينه‌ رقابت سازنده و رو به رشد، ميان صنايع داخلي و تعامل آن‌ها با سازندگان خارجي، در آستانه‌ گشوده شدن فضای جدید کسب و کار در کشور را فراهم مي‌سازد و از اين منظر، اثرگذاري آن در بالندگي و شكوفايي صنعت آب كشور، برجسته است. 

کمیته‌ فنی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب افتخار دارد ضمن ابراز خرسندی و تشکر از حضور موثر انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی، شرکت‌های دانش بنیان، و مشارکت با نشاط و فعال‌بخش وسیعی از جامعه‌ی بزرگ صنعت آب و فاضلاب کشور که طی سالیان متمادی در عرصه‌های طراحی، ساخت، راهبری و بهینه‌سازی خدمات آب و فاضلاب، نقش‌آفرین بوده‌اند، گزارشی از فعالیت‌های خود را به پيشگاه حاضرین محترم تقدیم دارد.

كميته‌ فني، با استعانت از پروردگار يكتا، و با صحه بر معيارهاي ارزيابي نمایشگاه دهم که با دو رويكرد نمايشگاهي و تخصصي تدوين شده است، آن را مبنای ارزیابی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه قرار داد.

اين كميته، در هنگام برگزاري نمايشگاه، با انجام حدود 310 نفر ساعت كار فني، مشتمل بر بررسي ميداني، ملاقات و مذاكره‌ي حضوري، بررسي‌ فني مدارك تسليمي، وضعيت عمومي و آراستگي غرفه و نحوه‌ پاسخگويي، از چگونگي اطلاع‌رساني و عرضه‌ي محصولات يكايك غرفه‌ها، اطلاع حاصل نمود و با بررسي سوابق و انطباق معيارهاي 12 گانه، از ميان 369 شركت حاضر در نمايشگاه، 30 شركت را به عنوان «غرفه‌هاي برتر» براي دريافت تنديس و12 شركت را به عنوان شركت‌هاي «شايسته‌ي تقدير» براي دريافت لوح تقدير، برگزيد.

كميته‌ فني با ابزار خرسندي از ارتقاي كيفيت حضور و ارايه‌ي خدمات و كالاها، همچون گذشته، اذعان دارد كه عدم اعلام اسامي برخي شركت‌ها، به معناي آن نيست كه فعاليت آنان مطلوب نبوده است، بلكه مصداق انتخاب و معرفي يادماني براي مشاركت و انگيزه‌ بيش‌تر، براي تداوم كار آيندگان است.

به هر تقدير، شركت‌هاي برگزيده كه امروز به خيل برگزيدگان قبلي افزوده مي‌شوند، نشانه‌اي از علاقمندي، انگيزه و توان آنان به ساخت جامعه‌ خوب كشور اسلامي‌مان ايران است كه اميدواريم در اين راه، بيش از گذشته موفق باشند. بي‌ترديد آنچه به دست آمده و آنچه رو است پس از الطاف بي‌پايان خداوند، مرهون تلاش تمامي فرهيختگان، مديران، متخصصان، صنعتگران و متعلق به همه‌ي مردم ايران است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;