خسارات شدید به تاسیسات آبی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، در پی سیل اخیر در برخی از نقاط کشور، تاسیسات آب شرب این مناطق آسیب جدی دیده است.





داود احمدی نصرآبادی، مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گرگان گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران امور آب و فاضلاب گرگان مشکل قطع آب که مناطقی از شهر گرگان را با کمبود آب مواجه کرده بود برطرف شد.





وی با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی استان خاطرنشان کرد: طی بارندگی‌های اخیر در برخی مسیرهای اصلی شهر گرگان سیل جاری شد و با ورود گل و لای به رودخانه زیارت، حوضچه‌های چشمه‌های زیارت و آبگیر النگدره از مدار بهره برداری خارج شد که با برنامه‌ریزی و تدابیری که اتخاذ شد مشکل قطعی آب در قسمت جنوبی شهر نداشتیم.






مدیر امور آب وفاضلاب گرگان تصریح کرد: هم‌چنین باتوجه به وقوع سیلاب در رودخانه شصت کلاته گرگان خط انتقال آب 450 میلی‌متری از مدار بهره‌برداری خارج شد که همکاران ما برای شناسایی نقاط آسیب دیده اقدام کرده و با تلاش شبانه‌روزی واحد اتفاقات امور و ستاد شرکت همه نقاط مورد نظر برطرف شد.






نصرآبادی با اشاره به انجام عملیات لایروبی آبگیر زیارت، بازکردن مسیر آب سطحی در کنار چاه شماره 1 آب و فاضلاب، لایروبی حوضچه‌ها به تعداد 3 عدد، ترمیم خطوط انتقال حوضچه‌های جمع‌آوری چشمه، لایروبی آبگیر و حوضچه جمع‌کننده النگدره، خرید لوله و اتصالات، هزینه‌های حفاری، ساخت پل فلزی و … را از مهم‌ترین اقدامات مجموعه این امور برشمرد و مجموع خسارت‌های وارده به تأسیسات را مبلغ 464 میلیون ریال دانست.





وی پیگیری‌های مستمر مدیریت عامل، معاونت بهره‌برداری و مجموعه همکاران ستادی و منطقه گرگان برای برطرف کردن مشکل را قابل تقدیر دانست.





مدیرامور آب وفاضلاب گرگان با عذرخواهی از شهروندان مناطقی که با قطعی آب مواجه بوده‌اند و با سعه صدر خود همکاران این شرکت را در امر آبرسانی یاری کردند قدردانی کرد.








انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;