تست های غیرمخرب و بازرسی فنی

به گزارش تاسیسات نیوز، با توجه به سند چشم انداز و ماموریت این واحد که ارتقا و گسترش دانش های نوین به منظور بهبود هر چه بیشتر خدمات فنی و کیفی در صنعت رو به رشد کشور می باشد، این واحد در راستای ارتقای دانش افراد فعال در قسمت های کنترل کیفی و نظارت عالیه در آن مجموعه محترم درصدد برآمده است تا همایشی رایگان با موضوع معرفی انواع روش های تست های غیر مخرب (عمومی و پیشرفته)، صنعت کار این حرفه و معرفی مدارک بین المللی موجود در این حوزه را با دعوت از اساتید بین المللی سطح سه اروپا و آمریکا برگزار نماید.

 

 

 

 

این همایش سه شنبه 19 بهمن ماه سال جاری از ساعت 13 تا 16 در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

 

 

 

از محور مطالب همایش می توان به معرفی صنعت بازرسی فنی، معرفی انواع روش های تست-های غیرمخرب به همراه کاربرد هر یک در صنایع مختلف، معرفی بازار کار داخلی و بین المللی در این حوزه و معرفی مدارک معتبر بین المللی و سازمان های متبوع اشاره کرد.





گفتنی است، علاقه مندان، جهت حضور در این همایش می بایست نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و ایمیل خود را جهت هماهنگی حضور آن ها، از طریق نمابر به شماره 88895969 و یا به آدرس پست الکترونیکی edu@jdamirkabir.ac.irارسال نمایند. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 6-88920005 تماس حاصل نموده و یا به وب سایت www.jdamirkabir.ac.ir مراجعه نمایید.


 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;