بیش از یکصد آسانسور ایمن

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان خراسان شمالی: از ابتدای سال تا کنون 120 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور توسط این اداره کل صادر شده است.



مهمان نواز ، مدیر کل استاندارد خراسان شمالی با اعلام این مطلب گفت: تاییدیه های آسانسور دارای اعتبار یکساله است و در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت های مجاز و عدم بازرسی ادواری سالیانه توسط شرکت های تاییدصلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی به عهده مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.




گفتنی است: عقد قرارداد نصب و راه اندازی و همچنین سرویس و نگهداری آسانسور فقط توسط شرکت های معتبر و دارنده پروانه طراحی مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مجاز است.




همچنین فهرست و مشخصات شرکتهای معتبر و دارنده پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور و وضعیت فعالیت در سایت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قابل دسترسی است.




شایان ذکر است، مالکان و مدیران ساختمان ها باید پیش از اتمام تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور برای انجام بازرسی ادواری و تمدید اعتبار تاییدیه مذکور به اداره کل استاندارد مراجعه کنند.



وی در پایان یاد آوری کرد: صدور گواهینامه پایان کار ساختمان‌‌های دارای آسانسور منوط به دریافت تأییدیه مذکور از سوی اداره کل استاندارد استان و ارائه آن به شهرداری است.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;