استاندارد، نبض زندگی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل استاندارد استان قزوین، در همایش تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه استاندارد استان قزوین ، مرتضی روزبه، استاندار و رییس شورای استاندارد استان قزوین از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل استاندارد قزوین بویژه از اهتمام در تدوین استاندارد های بومی از جمله باقلوای سنتی قزوین تقدیر و تشکر کرد.


رییس شورای استاندارد استان گفت: استاندارد فقط مخصوص حوزه صنعت نیست بلکه برای تمام بخش های جامعه باید قوانین استاندارد نوشته شده و بر اساس آن قوانین مورد ارزیابی قرار گیرند، زیرا برای داشتن یک جامعه مطلوب باید استاندارد ها را در تمام حوزه های زندگی رعایت کنیم.


استاندار قزوین تصریح کرد: وظیفه ما مسئولان دستگاههای اجرایی است که زندگی مردم را مورد بررسی قرار داده و بخش هایی که در زندگی سهم بیشتری دارد را در زیر چتر ضوابط استاندارد ببریم .


این مقام مسئول افزود: هر اندازه دیرتر در این زمینه اقدام کنیم خسارت های وارده به جامعه بیشتر شده و درمان آن طولانی تر می شود.


وی گفت:این موضوع بویژه در صنعت غذا بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد و بر ارتقاء استاندارد ها در این حوزه تاکید بیشتری داریم.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;