آتش در مغازه فلافلی ابوذر

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی مغازه فلافلی در محله ی ابوذر(فلاح) با تلاش آتش نشانان به موقع مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.


وقوع این حادثه ساعت 07:38 دقیقه بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 65 به محل حادثه واقع در خیابان ابوذر(فلاح)، خیابان سجاد شمالی روانه شدند.


به گفته علیرضا گل محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی، هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، با توجه به تعطیلی مغازه فلافلی، دود زیادی از لابلای درب کرکره ای آن خارج می شد.


وی با اعلام این که مالک این مغازه در محل حضور نداشته و درهای آن بسته بود، اضافه کرد: زمانی که آتش نشانان درحضور عوامل انتظامی با بریدن قفل ها، درورودی این مغازه را گشودند با شعله های آتشی روبروشدند که از قسمت اجاق پخت و پز آن بلند می شد و نیز دود زیادی همه فضای این مغازه 70 متر مربعی را در بر گرفته بود.


گل محمدی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از خاموش کننده های دستی و یک رشته لوله آبدهی با احتیاط به کانون آتش نزدیک شده و این آتش سوزی را خاموش کردند.


این فرمانده آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه دردست بررسی ذکر کرد و اظهار داشت: آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش و تخلیه دود از داخل مغازه، محل را تحویل عوامل انتظامی دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;