محصولات سبز

شیرهای برنجی با اتصالات یکپارچه

Webstone و Aquatherm با مشارکت همدیگر یک خط شیر برنجی با اتصالات یکپارچه برای لوله PR-P ساخته اند که برای استفاده با همه سیستم های لوله کشی PR-P Aquatherm سازگار است. محصولات جدید PR-P شامل شیرهای توپی، جداکننده، درین چندمنظوره با ایزولاتور و درین ProPal است. همه شیرها با برنج بدون سرب ساخته می شوند و مورد تایید NSF/ANSI 61 و 372 هستند. اندازه های موجود آنها ½ تا 2 اینچ بوده و دارای گارانتی می باشند.


چندراهه های استنلس استیل


چندراهه های استنلس استیل Uponor برای کاربردهای گرمایش و سرمایش تابشی مسکونی و تجاری ساخته شده اند. این قطعات مقاوم به خوردگی بوده و در اندازه های 1 و 1 ¼ اینچ در چیدمان های 2 تا 8، 10 و 12 لوپ موجود هستند. این چندراهه، جریان سنج یکپارچه برای توزان ساده سیستم، شیرهای توپی چندراهه با گیج دما و شیرهای تعادل و جداسازی برای جداسازی لوپ کامل دارند.

 

سیستم های مبدل حرارتی ژئوترمال


سیستم های مبدل حرارتی حلقه ای-زمینی ژئوترمال RAUGEO از شرکت REHAU انرژی را با زمین مبادله می کند تا با هزینه کمتر نسبت به روش های مرسوم hvac، گرمایش و سرمایش ایجاد کند. این سیستم ها تا 70% در مصرف انرژِ صرفه جویی می کنند. لوله های REHAU RAUGEO PEXa در مقایسه با سیستم های ژئوترمال HDPE مرسوم انعطاف پذیری عالی و مقاومت به فرسایش فراهم می کنند، در حالی که خمش های دوتایی U پیش ساخته تا 30% حجم کمتر از یک خم U HDPE یکی نیاز دارند.

 

اتصالات ضد حریق PEX Press

Viega اتصالات ضد حریق PEX Press و براکت هایی از جنس پلیمر با عملکرد عالی برای تاسیسات اسپرینکلر اتش NFPA 13D معرفی می کند. هشت اتصال جدید در دو اندازه ¾ و 1 اینچ و چهار چیدمان آداپتورهای مستقیم، زانویی، تی و تی دیواری موجود است. براکت پایه دار می تواند با همه مدل های اسپرینکلر و هر چیدمان آن استفاده شود. اتصال تی دیواری نیازی به براکت نداشته و برای اتاق های مجاور خط لوله کشی و یک اتصال طراحی می شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;