دوره پمپ حرفه‌ای برای مهندسین تأسیسات

به گزارش تاسیسات نیوز آغاز ثبت نام دوره پمپ حرفه ای برای مهندسین تاسیسات آغاز شد.



مدت دوره 24ساعت



روزهای تشکیل: یکشنبه‌ها



مدرس : دکتر ترابی



آغاز دوره :13 دی‌ماه

 

 

با توجه به اینکه پمپ در صنایع کاربردهای گوناگونی دارد و بسته به همین کاربردها و انتظارات از پمپ است که نوع و برند آن انتخاب می‌شود، لذا آکادمی کاشانه تصمیم به برگزاری دوره‌ای مهم و کاربردی برای مهندسان تأسیسات گرفت تا با برگزاری این دوره به ایجاد فهم و درک یکسان و درست از کاربردها و شاخصه‌های انتخاب پمپ‌ها در بین مهندسان تأسیسات شود.




البته که اختیارات یک مهندس در انتخاب تجهیزات طراحی که انجام داده است از حقوق او به شمار می‌رود اما عدم شناخت مناسب از تجهیزات که به عدم پاسخ‌گویی مناسب در طول بهره‌برداری طرح می‌شود، امری حیاتی بوده و باعث خوش‌نامی مهندسان طراح و مجری می‌شود.

 

 

 

تنها بخش زنده یک سازه بخش تأسیسات مکانیکی آن است. همه ما به‌عنوان مهندسانی که به نحوی با ساختمان سروکار داریم می‌دانیم که تمام بخش‌های ساختمان جامد بوده و بدون حرکت هستند.




ولی این تأسیسات مکانیکی است که به تعبیری خون متحرک هر ساختمان هستند. اگر آب جاری در لوله‌های یک ساختمان را به خون جاری در رگ‌های بدن انسان تشبیه کنیم، این سیال نیاز به مرکزی برای پمپاژ دارد.




قلب انسان مهم‌ترین بخش حیاتی انسان است که در صورت عدم کارکرد درست و متناسب با ساختمان بدن، ساختمان بدن را دچار مشکل می‌کند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;