الکترونیکی شدن پروانه های استاندارد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان فارس ، به منظور ارائه خدمات دقیقتر و سریعتر به واحدهای تولیدی و خدماتی سامانه نظارت بر اجرای استاندارد ها در این استان راه اندازی شد .





مرتضی رهنما ، مدیر کل استاندارد استان فارس با اعلام این خبرگفت : با راه اندازی سامانه نظارت بر اجرای استاندارد ، واحدهای تولیدی استان نیازی به مراجعه حضوری به این اداره کل نخواهند داشت .





وی افزود : این سامانه به گونه ای طراحی شده که تمام امور مربوط به تقاضای دریافت علامت استاندارد و نتایج آزمون محصولات تولیدی و مدارک مورد نیاز صدور پروانه استاندارد بدون نیاز به مراجعه مسئولان واحدهای تولیدی به اداره کل صورت می پذیرد.






رهنما اظهار داشت: تمام واحدهای تولیدی متقاضی دریافت پروانه استاندارد با دریافت رمز ورود به سامانه ، تقاضای خود را به اداره کل استاندارد ارسال و پاسخ لازم را از طریق همین سامانه دریافت خواهند کرد و سپس نتایج آزمون نمونه های تولیدی از طریق همین سامانه به کارخانجات اعلام می شود .





رهنما گفت : تذکر ، اخطار و یا ابطال پروانه نیز از طریق سامانه انجام می پذیرد و واحدهای تولیدی برای اعتراض به نتایج آزمون با ورود به سامانه ، اعتراض خود را به اداره کل استاندارد ارسال می کنند.





وی افزود : با راه اندازی این سامانه نظارت دقیقتری بر کیفیت محصولات تولیدی استان صورت می پذیرد و تمامی سوابق واحدهای تولیدی در کمترین زمان در دسترس کارشناسان قرار می گیرد و همچنین راه اندازی این سامانه باعث افزایش سرعت انجام امورات واحدهای تولیدی و صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;