نظرخواهی از مهندسان در باره مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان

پیش‌نویس آیین‌نامه مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان جهت نظرخواهی و ارائه پیشنهاد صاحب‌نظران بر روی وب‌سایت دفتر مقررات ملی قرار گرفت. 
به گزارش تاسیسات نیوز، دفتر مقررات ملی ساختمان به‌منظور بهینه‌سازی آئین‌نامه اجرائی نظامات اداری مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان (نگهداشت ساختمان‌ها) در نظر دارد از پیشنهاد‌های صاحب‌نظران و دستگاه‌های ذی‌ربط استفاده نماید. در متن این اطلاعیه آمده است:
به‌منظور حفظ کیفیت ساختمان‌ها و حصول اطمینان از قابلیت بهره‌برداری مناسب از ساختمان‌های احداث‌شده و تعیین حدود و اختیارات، وظایف و مسئولیت‌های عوامل دخیل درزمینهٔ نگهداری از ساختمان‌ها، همچنین حوزه شمول اصول و قواعد فنی مربوطه، پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی نظامات اداری مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان برای نگهداری ساختمان‌های در دست بهره‌برداری و در طول عمر مفید آن، با انواع کاربری‌ها توسط دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی تهیه‌شده است.

تا پس از دریافت نظرات دستگاه‌ها و صاحب‌نظران برای تصویب برای هیأت محترم دولت ارسال گردد؛ لذا خواهشمند است نظرات اصلاحی خود را حداکثر تا ۹۹/۹/۲۲ از طریق ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید.

mabhas22 @ inbr.ir

لینک دریافت پیش‌نویس آئین‌نامه اجرائی نظامات اداری مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان

دفتر مقررات ملی ساختمانمبحث 22 مقررات ملی ساختمانمهندساننظام مهندسی استان تهراننظرخواهی
Comments (0)
Add Comment