مدیریتی ضعیف ره آوردِ رد صلاحیت ها خواهد بود

عضو شورای مرکزی ۶ دوره مستمر شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، نتیجه رد صلاحیت‌های بی‌دلیل در انتخابات این دوره را روی کار آمدن هیئت مدیره‌ای ضعیف برشمرد.
تاسیسات نیوز/ شهریار مشیری: با توجه اینکه رد صلاحیت‌های این دوره، از اشتباهات معاونت مسکن و ساختمان و مدیریت دفتر توسعه مهندسی است، این رد صلاحیتها شامل افرادی که به هیچ عنوان کار حرفه‌ای  و طراحی، نظارت و اجرا نداشته‌اند، تنها به صرف اینکه هیئت مدیره بوده‌اند، عملی غیرقانونی و خارج از مدار عدالت است.این اتفاق تنها در انتخابات استان تهران صورت نگرفته و در استان هرمزگان نیز ۴ تن از اعضای هیئت مدیره رد صلاحیت شده‌اند.
رد صلاحیت به صرف هیئت مدیره بودن در دوره قبل، مغایر با قانون است و نتیجه این نوع از رد صلاحیت‌ها را روی کار آمدن افرادی ضعیف خواهد بود که همواره مطیع وزارتخانه خواهند بود چرا که؛ افراد قوی هیچ‌‌گاه مطیع صرف نیستند. در واقع افراد ضعیف هستند که همواره مطیع خواهند بود و نتیجه رد صلاحیت کاندیداهای مجرب و با سابقه، روی کار آمدن هیئت مدیره‌ای ضعیف برای این دوره است.
نتیجه این انتخابات برای جامعه مهندسی نمودار خوبی ندارد و اعضاء، این دوره از انتخابات را انتخاباتی نمایشی و فرمایشی خواهند دانست.
گفتنی است انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران هفته پیش در حالی برگزار شد که مهندس خرم رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در آستانه این انتخابات، رد صلاحیت شد!
انتخاباتخرمرد صلاحیتمشیرینظام مهندسی ساختمان
Comments (1)
Add Comment
  • سامان

    مخالفم عناصر فساد و رانت و دلالان برای اینکه دستشون کوتاه شده دست به تجزیه و تحلیل های غیر معتبر میزنند مقام معظم رهبری دستور دادن تعارض منافع شخصی و عمومی در دستگاه ها اجرا بشه و ما مهندسین انقلابی و پیرو خط امام تا آخرین نفس از دستورات رهبری تبعیت خواهیم کرد در حکومت اسلامی انقلابی فساد جایی نداره