«روز مهندس» موعدی برای گرامیداشت تفکر مهندسان توسعه ساز و تحول آفرین

تاسیسات نیوز: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی به مناسبت زادروز حکیم نامی و دانشمند بزرگ ایران زمین خواجه نصیر الدین طوسی روز مهندس در پیامی فرا رسیدن این روز را تبریک گفت.
متن پیام علیرضا معتمدنیا به شرح زیر می باشد:
نجم اسفند زاد روز دانشمند متفکر و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی خواجه نصیرالدین طوسی «روز مهندس» مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است.
این روز موعدی است برای گرامیداشت تفکر مهندسانی که توسعه ساز و تحول آفرین بوده اند و با تکیه بر اندیشه و عمل خود جامعه امروز را بهتر از گذشته ساخته اند.
روز مهندس روز تجلیل از خردورزی توانمندی اراده و پشتکار منحصر به فرد مهندسان ایران زمین در عرصه اندیشه و عمل می باشد که همواره طلیعه دار، علم فن و هنر بوده اند و از سرچشمه دانایی و توانایی خود راهی به سوی پیشرفت و تعالی ساخته اند.
مهندسان با رعایت اخلاق مهندسی وجدان حرفه ای پایبندی به موازین قانونی، دستور العمل ها ضوابط آیین نامه ها و استانداردها اجرای دقیق اصول فنی و حرفه ای و با روحیه همکاری و کار جمعی با شایستگی و توانمندی مثال زدنی خود زمینه ساز رفاه و آرامش، پیشرفت، تعالی و توسعه پایدار کشور در عرصه های مختلف بوده اند و نقش موثری در سازندگی، عمران و آبادانی میهن عزیزمان داشته اند و بانی حرکت به سمت توسعه نوآور و دانش بنیان با خلاقیت پشتکار و تکیه بر تجربه های ماندگار می باشند.
اینجانب ضمن تبریک خجسته زادروز حکیم نامی و دانشمند بزرگ ایران زمین خواجه نصیر الدین طوسی روز مهندس با تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی به نمایندگی از هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی روز مهندس را به همه مهندسان به ویژه خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تبریک میگویم و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت استان از درگاه خداوند متعال خواستارم.
روز مهندسنظام مهندسی آذربایجان شرقینظام مهندسی ساختمان
Comments (0)
Add Comment