کرونا همچنان از HVACR قربانی می‌گیرد

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: نمایشگاه HVACR Live  تنها نمایشگاه اختصاصی و ملی انگلستان در حوزه تهویه مطبوع و تبرید نیز در نهایت تسلیم کرونا ویروس شد و برگزاری آن به تعویق افتاد.
به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز به نقل از کولینگ پست، این نمایشگاه که قرار بود از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ ماه آوریل، در مرکز نمایشگاهی ExCeL در لندن برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و برگزاری آن به بهار سال آینده موکول شد.
کارنا کوپر، مدیر هماهنگی نمایشگاه در خصوص لغو برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه HVACR Live از جمله نمایشگاه‌های جذابی است که درصد بالایی از بازدیدکنندگان بین‌المللی را به خود جذب می‌کند و هر سال شاهد حضور بازدیدکنندگانی از کشورهای مختلف است، از این رو، نمایشگاهی در این مقیاس و کیفیت در این عرصه در انگلستان وجود ندارد تا بتواند رضایت مشتریان را فراهم کند، لذا تصمیم بر این شد تا برگزاری آن را به بهار سال آینده موکول کنیم.
او ادامه داد: از زمان توافق برگزیت، شرکت‌های جهانی قابل توجهی برای حضور در این نمایشگاه قرارداد امضا کرده بودند که این خود به جذابیت هرچه بیشتر این نمایشگاه اضافه می‌کرد.
بر اساس این گزارش، هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری این نمایشگاه اعلام نشده است ولی قطعا بهار سال آینده شاهد برگزاری این نمایشگاه خواهیم بود.
coronacorona and HVACcoronavirusHVACR Liveنمایشگاه تبریدنمایشگاه تهویه مطبوعکروناکرونا ویروس
Comments (0)
Add Comment