سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران «تاسیسات نیوز» را برگزید

تاسیسات نیوز– صدیقه بهزادپور: با امضاء تفاهم نامه فی مابین سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران و پایگاه خبری تاسیسات نیوز، امکان رونق فعالیت های حوزه تاسیسات ساختمانی و رفع موانع و مشکلات احتمالی پیش رو از طریق این رسانه پیشرو در صنعت تاسیسات فراهم شد.

بر اساس این گزارش، روح اله واصف مدیر و سردبیر پایگاه خبری تاسیسات نیوز و آکادمی آموزشی کاشانه در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: امید است با امضای این تفاهم نامه، جامعه حرفه ای و پیشکسوت تاسیساتی در تعامل با پایگاه خبری تاسیسات نیوز بتواند با اعتماد جامعه تاسیساتی، بیطرفانه در مسیر رشد این صنف حرکت کند. بدیهی است پایگاه خبری تاسیسات نیوز به عنوان یک رسانه پیشرو در صنعت تاسیسات و مهندسی آماده تعامل هر چه بیشتر با صاحبنظران و اصناف و انجمن های فعال در این زمینه در حوزه رسانه ای است.

در ادامه همایون ابراهیمی دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه گفت:  انشالله این تفاهم نامه و ارتباط کاری باعث شود که مراوادات بیشتری در این حوزه برقرار گردد و  منشاء خیری برای جامعه مهندسی باشد .

 

انتشار اخبار سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایرانتفاهمنامه تاسیسات نیوز و سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران
Comments (0)
Add Comment