زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ساختمان اعلام شد

تاسیسات نیوز/صدیقه بهزادپور: به نقل از تلگرام رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران زمان آزمون نظام مهندسی ساختمان، در تاریخ های ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد. صفحه رسمی سازمان در تلگرام، این خبر را به نقل از ستاد ملی کرونا اعلام نموده است.
به گزارش خبرنگار ما، خبر لغو برگزاری آزمون در اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل دستور وزیر راه و مسکن و شهرسازی ، چندی پیش در فضای مجازی و صفحه ها وکانالهای  غیر رسمی تلگرامی و اینستاگرامی منتشر شد.
بر اساس این گزارش،  براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا،آزمونهای ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.همچنین آزمون کانون وکلای دادگستری در ۲۵ تیر ماه سال جاری انجام خواهد شد.
این گزارش حاکی است؛ ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین اعلام کرده است؛ “با نزدیک شدن به زمان آزمون، اطلاعیه های برگزاری و یا تغییرات آزمون از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا، بر اساس وضعیت کرونا در کشور، اعلام میگردد.”
جالب این است که لغو آزمون قبلی در اینستاگرام وزیر و به گفته ایشان انجام شد و اکنون این زمان جدید درحالی در صفحه تلگرام اعلام می شود که هنوز در صفحه رسمی ستاد ملی کرونا هیچ مصوبه ای در این خصوص دیده نمی شود و جای سوال است که چرا چنین خبری هنوز در سامانه آزمون های نظام مهندسی یا هیچ سایت رسمی دیگری وجود ندارد!
بروزرسانی خبر: سرانجام جستجوی ما نتیجه داد و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از زبان دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد در سایت تابناک برگزاری آزمون در این تاریخ ها را رسمیت بخشید.

 

 

آزمونزمان برگزاری آزموننظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment