الکترونیکی شدن کامل پرونده های گازرسانی و حذف نقشه های کاغذی

به گزارش تاسیسات نیوز، نمایندگان دفاتر مجریان گاز در راستای الکترونیکی شدن کامل پرونده های گازرسانی نشستی با دیگر اعضاء داشتند.
نشست نمایندگان دفاتر مجریان گاز در راستای الکترونیکی شدن کامل پرونده های گازرسانی و حذف نقشه های کاغذی با تلاش مرکز کنترل تاسیسات مکانیکی و برقی سازمان روز ۴ شنبه پانزدهم تیر ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی برگزار گردید. در این نشست که پیرو تاکید رئیس سازمان مبنی بر الکترونیکی شدن روندهای سازمان و تسریع امور جاری و با پی گیری مجتبی معصوم نژاد عضو هیئت مدیره رشته مکانیک تشکیل شد نمایندگان دفاتر مجریان گاز سراسر استان حاضر بودند.
در ابتدا، ناصر وهابی مسئول مرکز کنترل تاسیسات سازمان از همراهی و همکاری شرکت گاز استان و دفاتر مجریان تشکر و قدردانی کرد و ضرورت الکترونیکی کردن نقشه های گازرسانی را تشریح کرد.
وهابی، با اشاره به اینکه به طور متوسط سالانه حدود پنجاه هزار پرونده گازرسانی در سراسر استان ثبت، ترخیص و اشتراک پذیری می گردد، گفت: با الکترونیکی شدن این روند عملا مقدار قابل توجهی کاغذ حذف و به محیط زیست کمک شایانی می گردد.
وی در توضیح مزایای الکترونیکی شدن نقشه های گازرسانی به تسریع در ترخیص نقشه ها و عدم مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی سازمان و شرکت گاز استان نیز تاکید کرد.
در ادامه محمد میرزایی برنامه نویس مرکز کنترل تاسیسات سازمان در مورد نحوه ثبت و ترخیص نقشه ها در سایت سازمان و روند اجرایی آن توضیحاتی ارائه کرد.
در خاتمه نیز حاضران به ارائه پیشنهادات و طرح سوال و ابهامات پرداختند.
الکترونیکی شدن گازرسانیحذف نقشه های کاغذینظام مهندسی ساختماننظام مهندسی یزدپرونده های گازرسانیگازرسانی
Comments (0)
Add Comment