قیمت روز لوله مانیسمان در بازار

لوله‌های فولادی بدون درز، به لوله‌های فولادی گفته می‌شود که در تولید و ساخت آنها هیچ‌گونه درز و یا جوشی به کار نرفته است، این لوله‌ها در ایران به نام لوله مانیسمان نیز شناخته می شوند .
به گزارش تاسیسات نیوز، لوله مانیسمان یکی از پرمصرف ترین تجهیزات مورد استفاده در خطوط انتقال گاز، آب، نفت، هوا، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، آبرسانی، آب و فاضلاب و… می باشد. لوله مانیسمان نوعی لوله بدون درز و یک تکه است که در صنایع برای نصب در سیستم های لوله کشی و تأسیسات مورد استفاده قرار می گیرد. لوله مانیسمان در سه رده پر کاربرد ۲۰ و ۴۰ و ۸۰ در بازار یافت می‌شود . لوله مانیسمان رده ۴۰ که یکی از انواع پر مصرف این لوله است و در صنایع نفت و گاز و همچنین در ساختمان‌های بلند مرتبه و تجهیزات ایمنی مانند خطوط آتشنشانی استفاده می‌شود برای دوام بیشتر به روش گرم یا سرد گالوانیزه می‌شود.
عنوان قیمت درصد تغییر تاریخ
لوله مانیسمان سایز ۱/۲ اینچ رده ۲۰ چین ۲,۹۶۱,۸۰۰  ۱.۸۳ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۱ اینچ رده ۲۰ چین ۶,۴۵۷,۶۰۰  ۰.۲ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۱ اینچ رده ۴۰ چین ۷,۳۷۳,۰۰۰  ۲.۵۴ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۱-۱/۲ اینچ رده ۴۰ دقیق کاوه ۸,۹۱۷,۸۰۰  ۰.۴ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۱ اینچ رده ۸۰ چین ۷,۷۶۹,۳۰۰  ۱.۹۲ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۲-۱/۲ اینچ رده ۲۰ چین ۱۴,۲۸۵,۷۰۰  ۱.۰۱ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۳ اینچ رده ۲۰ چین ۱۷,۰۶۹,۰۰۰  ۱.۸۱ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۲-۱/۲ اینچ رده ۴۰ چین ۲۰,۹۲۴,۸۰۰  ۲.۱۳ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۳ اینچ رده ۴۰ چین ۲۴,۶۰۱,۶۰۰  ۱.۱ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۱-۱/۲ اینچ رده ۸۰ چین ۱۱,۰۹۹,۰۰۰  ۰.۲ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
قدرت گرفته از آهن اول
آهن اول قیمت انواع فلزات آهنی و غیر آهنی را به صورت روزانه در سایت خود به روز رسانی می کند. شما مشتریان عزیز می توانید قیمت لوله مانیسمان را در سایت آهن اول مشاهده کرده  و یا اگر سایتی در زمینه فروش آهن آلات دارید با استفاده از وب سرویس رایگان آهن اول انواع لوله، میلگرد و محصولات فولادی را با استفاده از اسکریپتی که در اختیارتان قرار می گیرد نمایش دهید.
آهن اول نماینده فروش انواع لوله، اتصالات، میلگرد و … می باشد که آمادگی تأمین قطعات مورد نظر برای شرکت‌ها و تولیدکننده‌ها را به صورت کامل دارد. آهن اول محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه با بالاترین تخفیف کارخانه به تمامی نقاط ایران ارسال و به فروش می رساند. لطفا برای آگاهی بیشتر جهت محصولات فولادی با کارشناسان ما (۰۲۱۴۹۲۰۴) تماس حاصل فرمایید.

 

تاسیساتلولهلوله بدون درزلوله مانیسمانلوله کشی گازمانیسمان
Comments (0)
Add Comment