قیمت روز لوله مانیسمان در بازار

لوله‌های فولادی بدون درز، به لوله‌های فولادی گفته می‌شود که در تولید و ساخت آنها هیچ‌گونه درز و یا جوشی به کار نرفته است، این لوله‌ها در ایران به نام لوله مانیسمان نیز شناخته می شوند .
به گزارش تاسیسات نیوز، لوله مانیسمان یکی از پرمصرف ترین تجهیزات مورد استفاده در خطوط انتقال گاز، آب، نفت، هوا، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، آبرسانی، آب و فاضلاب و… می باشد. لوله مانیسمان نوعی لوله بدون درز و یک تکه است که در صنایع برای نصب در سیستم های لوله کشی و تأسیسات مورد استفاده قرار می گیرد. لوله مانیسمان در سه رده پر کاربرد ۲۰ و ۴۰ و ۸۰ در بازار یافت می‌شود . لوله مانیسمان رده ۴۰ که یکی از انواع پر مصرف این لوله است و در صنایع نفت و گاز و همچنین در ساختمان‌های بلند مرتبه و تجهیزات ایمنی مانند خطوط آتشنشانی استفاده می‌شود برای دوام بیشتر به روش گرم یا سرد گالوانیزه می‌شود.
عنوان قیمت درصد تغییر تاریخ
لوله مانیسمان سایز ۱/۲ اینچ رده ۲۰ چین ۲,۹۶۱,۸۰۰ Percent Up ۱.۸۳ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۱ اینچ رده ۲۰ چین ۶,۴۵۷,۶۰۰ Percent Up ۰.۲ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۱ اینچ رده ۴۰ چین ۷,۳۷۳,۰۰۰ Percent Up ۲.۵۴ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۱-۱/۲ اینچ رده ۴۰ دقیق کاوه ۸,۹۱۷,۸۰۰ Percent Up ۰.۴ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۱ اینچ رده ۸۰ چین ۷,۷۶۹,۳۰۰ Percent Up ۱.۹۲ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۲-۱/۲ اینچ رده ۲۰ چین ۱۴,۲۸۵,۷۰۰ Percent Up ۱.۰۱ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۳ اینچ رده ۲۰ چین ۱۷,۰۶۹,۰۰۰ Percent Up ۱.۸۱ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۲-۱/۲ اینچ رده ۴۰ چین ۲۰,۹۲۴,۸۰۰ Percent Up ۲.۱۳ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۳ اینچ رده ۴۰ چین ۲۴,۶۰۱,۶۰۰ Percent Down ۱.۱ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لوله مانیسمان سایز ۱-۱/۲ اینچ رده ۸۰ چین ۱۱,۰۹۹,۰۰۰ Percent Up ۰.۲ % ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
قدرت گرفته از آهن اول
آهن اول قیمت انواع فلزات آهنی و غیر آهنی را به صورت روزانه در سایت خود به روز رسانی می کند. شما مشتریان عزیز می توانید قیمت لوله مانیسمان را در سایت آهن اول مشاهده کرده  و یا اگر سایتی در زمینه فروش آهن آلات دارید با استفاده از وب سرویس رایگان آهن اول انواع لوله، میلگرد و محصولات فولادی را با استفاده از اسکریپتی که در اختیارتان قرار می گیرد نمایش دهید.
آهن اول نماینده فروش انواع لوله، اتصالات، میلگرد و … می باشد که آمادگی تأمین قطعات مورد نظر برای شرکت‌ها و تولیدکننده‌ها را به صورت کامل دارد. آهن اول محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه با بالاترین تخفیف کارخانه به تمامی نقاط ایران ارسال و به فروش می رساند. لطفا برای آگاهی بیشتر جهت محصولات فولادی با کارشناسان ما (۰۲۱۴۹۲۰۴) تماس حاصل فرمایید.

 

منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;