6 انتصاب جدید در شرکت نفت و گاز پارس

به گزارش تاسیسات نیوز، مديرعامل شركت ملي نفت ايران با صدور حكمي محمد مشكين فام را به عنوان مديرعامل و رئيس هيأت مديره شركت نفت و گاز پارس منصوب كرد.

 

 

 

طي حكمي از سوي مديرعامل شركت ملي نفت ايران ، محمد مشكين فام به عنوان مديرعامل و رئيس هيأت مديره شركت نفت و گاز پارس منصوب شد.





در حكم علي كاردر خطاب به مشكين فام آماده است: «نظر به پيشنهاد معاون توسعه و مهندسي و با عنايت به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالي، به موجب اين حكم به عنوان «مديرعامل و رئيس هيأت مديره شركت نفت و گاز پارس» منصوب مي‌شويد.





موارد ذيل از جمله اهم مأموريت هاي جنابعالي مي باشد: – اهتمام ويژه در تكميل فازهاي نيمه تمام در حوزه ميدان مشترك پارس جنوبي. – رسيدگي و حل و فصل مسائل عمده قراردادي با پيمانكاران و تعيين تكليف قراردادي ساير طرح هاي توسعه اي. – بهره برداري بهينه، برنامه ريزي مدون تعميرات اساسي و نگهداري مطلوب تأسيسات موجود. – اتخاذ تدابير لازم در جهت افزايش ضريب بازيافت نهايي، به منظور جلوگيري از افت توليد. – ساماندهي و هماهنگ سازي طرح هاي پژوهشي و ارتقا فناوري در راستاي توليد صيانتي. – تقويت نيروي انساني توانمند و با صلاحيت حرفه اي به ويژه متخصصان جوان و بكارگيري آن ها در سطوح مختلف فعاليت هاي سازماني. – تلاش در جهت تقويت همبستگي و ايجاد اعتماد بين كاركنان و ساير ذينفعان داخلي و خارجي و ارتقا اخلاق حرفه اي و سلامت اداري مالي در محيط كار. – ضرورت توجه به حوزه HSEQ به ويژه رعايت ايمني در راستاي دستورالعمل هاي مدون و نيز الزامات پدافند غيرعامل. توفيق جنابعالي را در انجام امور محوله از درگاه خداوند متعال خواهانم.»






انتهای خبر

تاسیساتنفتپدافند غیرعاملگاز
Comments (0)
Add Comment