چهارمین جلسه هیات مدیره دوره سوم

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، چهارمین جلسه هیات مدیره دوره سوم برگزار شد. 

 

در این جلسه که با قرایت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، پیش از از دستور خانم مهندس حسروی در خصوص عملکرد واحد رفاهی مطالبی را عنوان کرد.

 

 

همچنین مهندس کاتب احدی با تاکید بر لزوم ثبت و حفظ مباحث مطرح شده در جلسات خواستار ضبط مذاکرات جلسات علنی هیات مدیره شد که مقرر گردید موضوع در کمیته تدوین آیین نامه جلسات هیات مدیره مورد بررسی قرار گیرد.




در ادامه مهندس کیانفر با اشاره به مصوبات جلسات پیشین هیات مدیره بر لزوم پیگیری مصوبات گذشته تاکید کرد.

 

ارایه گزارش از ساختار سازمانی و وضعیت موجود نیرو ها و اموال سازمان و تعیین زمان مشخص برای برگزاری مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره قدیم و جدید نیز از مباحثی بود که از سوی مهندس مرادپور و طهماسبی مورد اشاره قرار گرفت و پس از آن هیات مدیره وارد دستور گردید .

 

 

بررسی نامه های وارده اولین دستور جلسه این هفته بود که در طی آن نامه های وارد شده به هیات مدیره در جلسه مطرح و در خصوص آنها تصمیم اتخاذ شد.




تشکیل کمیته های طرح و برنامه ریزی راهبردی و کمیته موقت سررسید نیز مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد به غیر از کمیته سررسید که از سه نفر تشکیل خواهد شد، باقی کمیته ها با 5نفر عضو تشکیل شوند. ضمن اینکه تهیه چک لیست عملکرد کمیته ها و لزوم وقت گذاری مفید اعضای کمیته ها، از مواردی بود که مورد تاکید هیات مدیره قرار گرفت.

 

 

 

موضوع تکریم ارباب رجوع موضوع دیگر مطرح شده در دستور جلسه بود که پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد، این موضوع در کمیسیون های مربوطه مطرح و تصمیم گیری شود.




تصویب دستور جلسه و زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان دستور بعدی این جلسه بود که در خصوص تصویب زمان برگزاری مجمع و آماده سازی مقدمات مجمع و تصویب بودجه پیشنهادی در هیات مدیره تصمیماتی اتخاذ شد.

 

 

موضوع مطالبات کانون مهندسان کرج از سازمان دیگر دستور این جلسه بود که مقرر شد واحد حقوقی سازمان با بررسی تفاهم نامه همکاری، نظر کارشناسی خود را به هیات مدیره اعلام نماید.

 

 

همچنین در پایان جلسه اکثریت اعضای هیات مدیره با امضای طومار «کمپین اخلاق حرفه ای مهندسی» به این کمپین پیوستند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتجلسهنظام مهندسیهیات مدیره
Comments (0)
Add Comment